کد خبر: ۲۸۵۰۳
۱۴:۱۴ -۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان پاستورنشینی از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود چهره‌های سیاسی بیشتری نسبت به روز‌های گذشته به وزارت کشور مراجعه کنند.

انتخابات ریاست جمهوری

نشان تجارت - چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

۱۰:۵۷ | مصطفی تاج‌زاده معاون سیاسی وزیر کشور در دولت اول خاتمی ثبت‌نام کرد.
تاج‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات میراث مشروطه و رای دادن حق من و شماست. ما مسیر گفتگو و آشتی را ترک نخواهیم کرد، حتی اگر طرف مقابل با ما سر جنگ داشته باشد.

انتخابات ریاست جمهوری

۰۹:۵۲ | فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ثبت‌نام کرد.
فریدون عباسی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت: صلاحیت من رد نخواهد شد. ممکن است احراز صلاحیت برای پست ریاست جمهوری را نداشته باشم که آن هم به عهده شورای محترم نگهبان است. اما از نامزد‌های مورد تایید شورا حمایت می‌کنم.

انتخابات ریاست جمهوری

۰۹:۲۰ | علیرضا افشار قائم مقام وزیر کشور در دولت دهم و فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج ثبت‌نام کرد.
افشار پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعار بنده "با مردم و برای مردم" است و ۴۷ برنامه ملی تحول‌آفرین آماده کرده‌ایم.

انتخابات ریاست جمهوری

گفتنی است؛ تا روز گذشته ۲۱۱ نفر برای تصدی قوه مجریه کشورمان اسم نوشتند که می‌توان به برخی از این چهره‌ها از جمله سعید محمد، رستم قاسمی، محمود احمدی‌نژاد، علی مطهری، محمود صادقی، محمد عباسی و محسن مهرعلیزاده اشاره کرد.

پیش‌بینی می‌شود امروز چهره‌هایی نظیر آیت‌الله رئیسی، علی لاریجانی و علی‌اکبر صالحی به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون