کد خبر: ۲۷۵۴۵
۲۰:۰۸ -۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آناهیتا درگاهی با حضور در برنامه کافه آپارات با فریدون جیرانی در این برنامه به گفتگو نشست.

آناهیتا درگاهی

نشان تجارت - او در بخشی از این برنامه با اشاره به شرکت در کلاس‌های بازیگری هومن سیدی گفت: «هومن سیدی یک وجهی در آدم بیدار می‌کند و هدایت می‌کند که برای من بسیار جذاب است. فضای ذهنی خودم نزدیک فضای هومن سیدی است و فضای ذهنی آن را بسیار دوست دارم. من جسارت در بازیگری را از هومن سیدی یاد گرفتم، حس‌هایی که از کودکی تجربه کردی و از گفتنش ترس داری را به زبان می‌آوری. البته بعد از مدتی، هومن سیدی من را از کلاس اخراج کرد و گفت تو یکی از بهترین شاگردان من هستی، ولی چون نه صبر داری نه تحمل، بهتره رو خودت کار کنی. اما اون اخراج هیچوقت برای من بد نشد و باعث نقطه‌ی پشرفت من شد و خیلی کمکم کرد که صبر و تحملم بالا برود.»

او همچنین به هدیه تهرانی و لیلا حاتمی به عنوان بازیگران مورد علاقه اش اشاره کرد و افزود: «فیلم «قرمز» هدیه تهرانی را بار‌ها و بار‌ها دیدم و فیلم «آب و آتش» بخاطر کاراکتر و فضا و جسارت زنانه اش از لیلا حاتمی همیشه برای من جذاب بوده است، چون به شخصه خودم هم جسارت و خطر کردن زنانه را دوست داشتم.»

این بازیگر درباره تجربه همکاری اش در «می خواهم زنده بمانم» نیز گفت: «با من تماس گرفتند و بعد آن به دفتر رفتم و درباره نقش صحبت کردیم و شهرام شاه حسینی و محمد شایسته به من برای این نقش اعتماد دادند، چون کاراکتر شیوا و اون فضای ذهنیش متفاوت بود از کار‌هایی که کرده بودم.»

او درباره چالش این نقش هم گفت: «موقعی که آدم اتفاقی بد برایش می‌افتد سعی می‌کند از آن فرار کند و شیوا در این نقش مدام با این آدم‌ها روبه رو می‌شود. نترس بودنش و همینکه بدون ترس با آدم‌ها حرف می‌زند و در حال مبارزه است و همین برای انتخاب این نقش برایم جذاب بود.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون