کد خبر: ۲۶۶۰
۱۹:۴۳ -۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلطانی فر: در تلاشیم همه تیم‌ها سرباز بگیرند
با اعلام وزیر ورزش و جوانان این وزارتخانه مشغول رایزنی است تا باشگاه‌های لیگ‌برتری بتوانند از بازیکنان سرباز در تیم خود استفاده کنند.
ورزش و جوان- باتوجه به قانون سازمان نظام وظیفه بازیکنانی که مشمول خدمت سربازی می‌شوند باید به تیم‌های نظامی بروند که این موضوع مشکلاتی برای تیم‌های بازیکن‌ساز ایجاد می‌کند.


طبق این قانون باشگاه‌هایی که برای بازیکنان جوان خود هزینه می‌کنند تا از آنها بتوانند در روزهای اوجشان نهایت استفاده را بکنند باید در بهترین سن آنها را به تیم‌های نظامی بدهند و همیشه این موضوع بین سازمان نظام وظیفه و باشگاه‌های بازیکن ساز مورد مناقشه بوده است.


با این شرایط باشگاه‌هایی که وظیفه بازیکن‌سازی را در فوتبال ایران برعهده گرفته‌اند از رغبت لازم برای تربیت بازیکن جوان برخوردار نیستند و این موضوعی است که سال‌ها محل بحث است.


اما امروز مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صحبت‌های امیدوارکننده‌ای به زبان آورد که می‌تواند باشگاه‌ها را امیدوار به بازیکن‌سازی کند. او امروز در حاشیه مسابقات بین‌المللی گلف گفت:«این بحث آیین‌نامه خاص خود را در ستاد فرماندهی کل قوا دارد. من مکاتباتی را در ماه اخیر با مسوولان ستاد داشته‌ام تا در این مورد گشایشی ایجاد شود. در وهله اول به دنبال این هستیم که همه باشگاه‌ها بتوانند از بازیکنان سرباز استفاده کنند.»

 

البته سازمان نظام وظیفه در سال های گذشته همیشه با لغو این قانون مخالفت کرده است و باید دید آیا این بار سلطانی فر می تواند این سازمان را مجاب به استفاده باشگاه ها از بازیکنانی که خودشان آنها را پروش داده اند کند یا نه.


منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون