کد خبر: ۲۶۰۹۳
۱۷:۱۴ -۱۶ فروردين ۱۴۰۰
در شرایطی که رونمایی از البسه جدید پرسپولیس تنها با یک تبلیغ «بانک گردشگری» انجام شده بود، اما در بازی با پدیده ایرانسل، کارت هواداری و مینو هم به آن اضافه شدند.

پرسپولیس تهران

نشان تجارت - اولین بازی رسمی خود در سال جدید را در حالی برگزار کردند که کیت مشکی و بنفش رنگ را برتن داشتند. این کیت چند روز پیش از بازی با شهرخودرو رونمایی شد و رضایت هواداران پرسپولیس را هم به دنبال داشت، اما همان زمان، بسیاری عنوان کردند که تبلیغ‌های متعدد از زیبایی لباس جدید پرسپولیس خواهد کاست.

در ویدیوی رونمایی باشگاه پرسپولیس تنها یک تبلیغ «بانک گردشگری» روی لباس قرار داشت، اما حالا لوگوی ایرانسل، دو تبلیغ کارت هواداری و همچنین شرکت مینو در پشت لباس، فضای کیت را به شدت شلوغ کرده‌اند.

البته باتوجه به مشکلات مالی پرسپولیس، کارگزار این باشگاه برای درآمدزایی بیشتر چاره‌ای هم جز این کار نداشته است.

پیراهن جدید پرسپولیس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون