کد خبر: ۲۵۸۲۶
۱۴:۱۷ -۱۱ فروردين ۱۴۰۰
شاخص کل با افت ۶۳۰۸ واحدی بر روی رقم ۱ میلیون و ۲۹۶ هزار واحد قرار دارد. شاخص هم‌وزن افزایش ۱۲۳ واحدی داشته است.

بازار بورس و سرمایه

نشان تجارت - سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ عرضه‌ها در گروه بانکی ادامه دارد.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت دو هزار و ۱۲۰واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۱هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۹نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۶۹نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای #شتران، #شپنا، #بکام، #پتایر، #شستا، #اپال و #خودرو در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای #کزغال، #زملارد، #شاروم، #شگویا، #کرمان، #سمگا و #قزرین در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به ۸۰۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروش که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #وآیند، #برکت و #سنیر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۳۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #غگیلا، #قیستو و #خصدرا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۲۰میلیارد تومان (۶۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۲۰میلیارد تومان (۲۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (#غگیلا) به ۱۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۱۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «پیمانکاری صنعتی» با تقاضای خرید ۱۷میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۵درصد از سه هزار و ۳۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۸۰۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۱۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۱۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

جهت داد و ستد نماد #برکت در گروه دارویی تغییر کرد و با افزایش تقاضا نماد در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه شد.

نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ افت ۶هزار واحدی شاخص کل

افت ۶هزار و ۶۸۱واحدی (۰.۵درصد) شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۶هزار واحدی قرار داد.
شاخص‌ هم وزن ۰.۰۲درصد رشد کرد.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز به حدود دو هزار و ۱۷۰میلیارد رسید.

حدود ۱۶۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت حقیقی به حقوقی

رشد بیش از یک درصد ۸۴نماد و افت بیش از یک درصد ۴۴۱نماد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون