کد خبر: ۲۵۶۹۹
۱۶:۴۸ -۰۹ فروردين ۱۴۰۰
شبنم مقدمی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون به مناسبت تولد پدر مرحومش، دلنوشته‌ای را در فضای مجازی منتشر کرد.

شبنم مقدمی 

نشان تجارت - شبنم مقدمی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون به مناسبت تولد پدرش، دلنوشته‌ای را در فضای مجازی منتشر کرد.

"ممنون که یادم دادی خودم باشم، نترسم و خودم باشم... بی هیچ نقاب و بی هیچ ادایی! هر وقت دلم خواست بلند بخندم و هر وقت دلم خواست بلند آواز بخوانم و سبز و گُلی تنْ کنم و بی‌مهابا شاد باشم و دلم که گرفت بلند گریه کنم و دلم را خالی کنم و واهمه نکنم از این‌که مردم چه می‌خواهند بگویند؟!

بی‌قید نه، اما آزاده بارم آوردی ... ظلم‌ناپذیر و پرتلاش و مطالبه‌گر... بازیگوش و شاعر‌پیشه و عاشق پیشه و همیشه‌کودک... چنان که از همان بچه‌گی‌ها، به دیدن ِ گل‌ها و به لمس ِ نسیم و بهار و به شنیدن ِ موسیقی ِ باران و آواز شجریان سرخوشانه از خود بی‌خود شوم. ممنون که نعمت ِ چشیدنِ طعم ِ زندگی را با التزام به قیود ِ بی‌پایه و اساس و غیرانسانی، از من دریغ نکردی.

شبنم مقدمی

ممنون از تو ... برای نامم که بسیار دوستش دارم و یکی از جلوه‌های زیبای طبیعت است. نامی که هر کتاب شعری از هر شاعر ِ نو و کهنه که باز کنی بار‌ها می‌بینی و می‌خوانی‌اش... و ترانه‌های بسیاری به هر زبان وجود دارند که «شبنم» درشان تکرار شده... و خدا می‌داند چقدر آمیختن با شعر و ترانه و طبیعت برایم دل‌نشین و کیف‌آور است.

ششم فروردین ماه، زادروز پدرم است. مردی که از زمانه‌ی خویش بسی جلوتر بود و بسی بزرگ‌تر زیست؛ و شاید بی دلیل نبود که از اقبال ِ خوش با حضرت زرتشت در یک روز دنیا آمده بود. ششم روز ِ بهار"

شبنم مقدمی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون