کد خبر: ۲۴۹۳۵
۱۴:۴۷ -۲۴ اسفند ۱۳۹۹

فرهاد مجیدی محمد دانشگر را نمی‌خواهد + عکس

فرهاد مجیدی در آخرین روزهایی که سرمربی استقلال بود، با محمد دانشگر به چالش خورد و در اولین روزهایی که به استقلال برگشت این مدافع یاغی و سرکش را به باشگاه سپرد.

محمد دانشگر

نشان تجارت - قصه فرهاد مجیدی و محمد دانشگر قصه امروز و دیروز نیست. فرهاد مجیدی با فوتبالیست‌هایی از این دست که روحیه آشوبگری دارند، راحت کنار نمی‌آید.

آب بازیکنان ناآرام با فرهاد داخل یک جوی نمی‌رود، حالا چه آن مرد نا آرام جوانی پر شر و شور مثل محمد دانشگر باشد، چه بازیکنی باتجربه!


بیشتر بخوانید: مدافع استقلال در آستانه حضور در پرسپولیس؟


وقتی بعد از پایان بازی حذفی استقلال و پیکان، محمد دانشگر بابت رفتار تندش با فرشید اسماعیلی از همبازی خود معذرت خواست، کمتر کسی توقع داشت فرهاد مجیدی این مدافع عصیانگر را از حضور در تمرین استقلال منع کند و در اختیار باشگاه بگذارد.

محمد دانشگر

اما فرهاد مجیدی که آمده استقلال را بی تنش و بدون حاشیه جلو ببرد، اشتباه دانشگر را نادیده نگرفت و اعلام کرد این بازیکن به خاطر بد رفتاری در جریان بازی در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد.

نه آن گل با ارزش و نه آن عذرخواهی هیچ یک مانع تصمیم فرهاد نشد و مجیدی با اخراج موقت مدافع استقلال، گربه را دم حجله کشت و به آبی پوشان پیام داد استقلال او «تیم سالار» است، نه «بازیکن سالار» ...

شایعه معاوضه دانشگر و قاسمی نژاد تکذیب شد

بعد از اخراج دانشگر شایعه شد استقلال او را به مهدی رحمتی و تیمش (شهر خودرو سابق و پدیده سابق تر!) می‌دهد و قاسمی نژاد را از مشهدی‌ها می‌گیرد، اما نزدیکان استقلال می‌گویند فرهاد مجیدی می‌خواست از شاگردانش زهر چشم بگیرد و خیلی زود محمد دانشگر را به تمرین برمی گرداند.


بیشتر بخوانید: با خرید جدید استقلال بیشتر آشنا شوید


محمد دانشگر در دوره قبلی سرمربیگری فرهاد مجیدی دو بار با او به مشکل خورد. او که زمان استراماچونی نیز دو بار کنار گذاشته شده بود در دوران همکاری با فرهاد یک بار به خاطر اختلاف با وریا غفوری در تمرین استقلال و بار دیگر به واسطه اختلاف با خود فرهاد، در اختیار باشگاه قرار گرفت.

محمد دانشگر حتی وقتی استقلال با پرسپولیس در جام حذفی بازی داشت، با بی میلی فرهاد به جمع آبی پوشان برگشت و البته با گلی که در ثانیه‌های پایانی دربی حذفی به ثمر رساند، استقلال را از حذف قطعی فراری داد.

آخرین همکاری فرهاد مجیدی و محمد دانشگر رابطه‌ای پر تنش بود و این تنش حالا از همین آغاز همکاری جدید دوباره استارت خورده است.


بیشتر بخوانید: فرهاد مجیدی: هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست / در این تیم بازیکن سالاری جایی ندارد


البته نزدیکان فرهاد می‌گویند با او حرف می‌زنند تا محمد دانشگر را با توجه به این موضوع که متوجه اشتباهش شده و از فرشید اسماعیلی عذرخواهی کرده ببخشد و او را به تمرین برگرداند.

فرهاد گفته بود لیست مازاد ندارد

در پاسخ به این پرسش که آیا فرهاد حساب‌های تسویه نشده همکاری قبلی را با دانشگر تسویه کرده و او را کنار گذاشته تا حساب کار دستش بیاید، همکاران مجیدی می‌گویند اصلا چنین چیزی نیست. فرهاد روز اولی که برگشت، می‌توانست بازیکنی که نمی‌خواست را مازاد اعلام کند، اما او گفت به تمام بازیکنان اصلی تیم نیاز دارد. قضیه دانشگر هم حل می‌شود.

برای فرهاد مهم است که شان و منزلت استقلال حفظ شود. پرخاشگری به همبازی در جریان بازی چیزی نیست که او تحمل کند یا نادیده بگیرد.


بیشتر بخوانید: استقلال با رمضانی چه شکلی می‌شود؟


فرهاد می‌خواهد راه درست بازی کردن در استقلال را به جوانتر‌های تیم یاد بدهد... محمد دانشگر بعد از گلزنی به شیوه همیشگی اش که تقلید کری خوانی کانر مگ گرگور مبارز ایرلندی است، کنار زمین قدم زد، اما نه گلش و نه قدم هایش، فرهاد را از تصمیمی که گرفته بود منصرف نکرد. شاید این آخرین تلنگر به بدل ایرانی کانر مک گرگور باشد...

محمد دانشگر

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون