کد خبر: ۲۳۶۷۵
۱۷:۳۲ -۰۱ اسفند ۱۳۹۹
کامیون تحویل سفارشات شرکت آمازون در اتفاقی عجیب پیش از تحویل بار به درب خانه مشتری برخورد کرد و وارد خانه شخص شد.

کامیون شرکت آمازون

نشان تجارت - شرکت آمازون، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فروش کالا‌های آنلاین در جهان است، که از سراسر جهان می‌توان از این فروشگاه اینترنتی خرید کرد. به دلیل شیوع کرونا خرید‌های اینترنتی، از طرف مردم با استقبال ویژه‌ای رو به رو شد و مردم بیشتر ترجیح می‌دهند که خرید‌های خود را به فروشگاه‌های آنلاین سفارش داده و در منزل تحویل بگیرند.

به تازگی و در حادثه‌ای عجیب، یک کارگر تحویل سفارشات آمازون با برخورد کامیون خود به درب ورودی یک خانه در جورجیا، ایالات متحده آمریکا در وضعیتی عجیب قرار گرفت. هفته گذشته پلیس در راسول، نزدیک آتلانتا، تصاویر این تصادف را منتشر کرد و گفت: «تحویل کالا: سفارش شما رسیده است. مکان: داخل اتاق شما.»

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" گزارش داد که این حادثه بعدازظهر چهارشنبه گذشته رخ داد، هنگامی که یک کارگر تحویل سفارشات کامیون خود را جلوی درب منزل شخصی پارک کرد. او افزود که وقتی راننده برای تحویل سفارش بیرون رفت، فردی کامیون را یک رمپ عقب کشید، که باعث برخورد آن به درب ورودی خانه شد. این منبع اظهار داشت که این حادثه مصدومیتی برجای نگذاشته است.

پلیس گفت: «واضح است که ترمز کامیون از کار افتاده، به عقب غلتیده و سپس به درب ورودی خانه برخورد کرده است.» مشخص نیست چه کسی مسئول صدمات جدی به خانه خواهد بود، البته قبلا گزارش شده بود که آمازون از رانندگانی و کارگران پخش سفارشات که اینگونه حوادثی را به بار می‌آوردند، حمایتی نمی‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون