کد خبر: ۲۳۴۸۳
۱۸:۳۲ -۲۷ بهمن ۱۳۹۹
به تعویق افتادن دو بازی تیم ملی در نوروز ۱۴۰۰، به ضرر پرسپولیسی‌ها است.

عیسی آل کثیر

نشان تجارت - بازی‌های تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین که قرار بود در فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار شود، به تعویق افتاد. به تعویق افتادن این دو بازی خبر خوبی برای پرسپولیسی‌ها نیست.

عیسی آل‌کثیر که عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ داشت، با محرومیت ۶ ماهه در این رقابت‌ها روبرو شد. محرومیت آل‌کثیر سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند از روز چهاردهم فروردین به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد.

قرار بود بازی‌های لیگ برتر تا هفته‌ی هجدهم ادامه پیدا کند و بعد از این هفته که در روز هفدهم اسفندماه برگزار می‌شود، تیم‌های به تعطیلات بروند و بعد از برگزاری بازی‌های تیم ملی در نوروز ۱۴۰۰، لیگ از سر گرفته شود. با این برنامه ریزی پرسپولیسی‌ها می‌توانستند عیسی آل‌کثیر را از هفته‌ی نوزدهم در ترکیب خود داشته باشند.

با به تعویق افتادن بازی‌های تیم ملی حالا رقابت‌های لیگ برتر فشرده‌تر تا نیمه دوم فروردین ماه ۱۴۰۰ که رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، ادامه پیدا می‌کند و پرسپولیسی‌ها هفته‌های بیشتری نمی‌توانند از آل‌کثیر استفاده کنند.

با به تعویق افتادن بازی‌های تیم ملی و با توجه به فشرده برگزار شدن بازی‌های لیگ، احتمال جذب یک مهاجم در نیم فصل برای پرسپولیسی‌ها که مهاجمان این تیم با مشکل گلزنی روبرو هستند، بیشتر شده است.

خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون