کد خبر: ۲۳۲۴۵
۱۸:۰۷ -۲۲ بهمن ۱۳۹۹
با اعلام کاندیدا‌های سیمرغ سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، غیبت سحر دولتشاهی برای بازی در فیلم «خط فرضی» در لیست نامزد‌های بهترین بازیگر نقش اصلی زن، از جمله مواردی بود که بسیاری را متعجب کرد.

سحر دولتشاهی

نشان تجارت - با اعلام کاندیدا‌های سیمرغ سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، غیبت سحر دولتشاهی برای بازی در فیلم «خط فرضی» در لیست نامزد‌های بهترین بازیگر نقش اصلی زن، از جمله مواردی بود که بسیاری را متعجب کرد.

فرنوش صمدی، کارگردان «خط فرضی» نیز که با وجود کنار گذاشتن فیلمش از داوری در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی، از بخش بهترین فیلم اول نیز کنار گذاشته شد، با متنی از نامزد نشدن سحر دولتشاهی نوشت:

چند ساعتی از خبر اعلام نامزد‌های جشنواره سی و نهم فجر می‌گذرد و با وجود اینکه از صمیم قلب دوست داشتم همه عواملم در لیست نامزد‌ها باشند از خبر کاندیدا نشدن تو همچنان شوکه‌ام و به دنبال کلماتی می‌گردم که زحمات تو را برای جان بخشیدن به سارا (نقشی سخت و جان فرسا) در «خط فرضی» توصیف کنم و زبانم قاصر است.

سحر جانم بیست سال است که در این سینما کار می‌کنی و آنچه شایسته تو است اتفاق نیفتاده، ولی همچنان قلب بزرگی داری و برای بازیگری از روحت مایه میگذاری.

در اولین تجربه ساخت فیلم بلندم برای من نه فقط بازیگر درخشان، بلکه یک همراه، یک دلسوز و یک آموزگار مهربان بودی. صمیمانه از تو قدردانی می‌کنم و چه خوشبخت بودم که در کنارم بودی.

پ. ن: جشنواره فجر تمام می‌شود، اما امیدوارم داوران در خلوتشان به نادیده گرفتن سحر دولتشاهی کمی فکر کنند.

آزیتا حاجیان برای بازی در این فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون