کد خبر: ۲۳۰۹
۱۵:۴۹ -۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
تیرانداز اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان گفت: اردوهای بسیار خوبی را می‌گذرانیم و شرایط خوبی داریم اما همچنان مشکل کمبود فشنگ ما را اذیت می‌کند.

ورزش و جوان- گلنوش سبقت الهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از مسابقات ورلدکاپ هندوستان با استراحت کوتاهی که داشتیم از ابتدای سال اردوهای مستمر تقریباً بدون وقفه تیم ملی برای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در تهران آغاز شد. تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر مربیان تیم ملی در حال گذراندن هستیم، با وجود تلاش فدراسیون به دلیل تحریم‌ها هرچند شرایط نسبت به گذشته بهتر شده اما همچنان مشکل کمبود فشنگ داریم.

وی افزود: تمرینات در دو بخش تخصصی و بدنسازی است، در بخش تخصصی در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه خفیف تمرین می‌کنم، خوشبختانه میزان آمادگی خوبی دارم، با توجه به وضعیتی که در ورلدکاپ هند داشتم و به مرحله فینال رسیدم بیشتر سعی کردم به دنبال رفع نواقص و اشتباهاتم باشم و تمرکز خوبی بر روی نقاط قوت داشته باشم.

وی در خصوص رقبای اصلی خود در این مسابقات گفت: کشورهای مالزی و مصر تیراندازان زن خوبی دارند، اما ما هم بیکار نبودیم، در این مدت تمرینات خوبی را می‌گذرانیم و تمام تلاش ما براین است که با تمام قوا و آمادگی کامل پا به میدان رقابت بگذاریم و به مدال برسیم.

سبقت الهی ادامه داد: البته در ورزش و به ویژه در تیراندازی هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد که حتی یک ورزشکار حرفه‌ای را از رسیدن به مدال دور کند. اما آنچه مسلم است تلاش ما برای ارائه بهترین عملکرد برای کسب مدال است امیدوارم خداوند نیز یاری گر ما در این زمینه باشد.

وی با ابراز خوشحالی از پرچمداری مه لقا جام بزرگ در این دوره از مسابقات کشورهای اسلامی عنوان کرد: از این اتفاق از سه جهت بسیار خوشحالم، ابتدا این که یک بانو در رأس کاروان ایران و با پرچم ایران حرکت می‌کند، دوم به خاطر تیرانداز بودن ایشان که این افتخاری است برای رشته تیراندازی که در یک رویداد مهم یکی از ورزشکاران آن چنین مسئولیتی بر عهده دارد و در نهایت اینکه جام بزرگ یکی از بهترین دوستانم است و از این که چنین اتفاقی برایش رخ داده بسیار خوشحالم.

تیرانداز اصفهانی تیم ملی بانوان خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم تیم تیراندازی  19 اردیبهشت ماه با گروه اول ورزشکاران ایران به مسابقات اعزام شود، همیشه در مسابقات جهانی، المپیک و آسیایی تیراندازی جزو رشته‌هایی است که در روز نخست، بازی‌های آن برگزار می‌شود از این جهت یک استرس خاصی داریم چرا که در صورت کسب مدال انگیزه و امیدواری خاصی به بقیه ورزشکاران می‌دهیم. امیدوارم کاروان ایران در این دوره بتواند با کسب مدال‌های زیاد ورزشکاران درخشش خوبی داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون