کد خبر: ۲۳۰۷۷
۰۷:۴۴ -۲۰ بهمن ۱۳۹۹
اگر شما هم در رویای کاهش وزن و تناسب اندام به سر می برید، حتما تا به حال چیزهایی در مورد قرص لاغری شنیده اید. آیا واقعا قرص های لاغری تاثیر مثبتی در کاهش وزن دارند؟

کپسولهای چربی سوز

کپسولهای چربی سوز و لاغری مورد تایید در ایران

نشان تجارت - قطعا هیچ فردی دوست ندارد که اندام نا زیبا و چاقی داشته باشد برخی از افراد هم ممکن استبه ظاهر لاغر باشند اما شکم چاق و بزرگی داشته باشند ما در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان دلایل چاقی شکم در افراد لاغر و این که چرا شکم در برخی از موارد کوچک نمی شود را مورد بررسی قرار دهیم.

مصرف دارو باید همراه با رژیم لاغری و انجام فعالیت ورزشی باشد تا اثر آن ماندگار شود. در بسیاری از افراد، عوارض جانبی مصرف دارو بروز می کند و گاهی آنقدر شدید است که می توان گفت، دارو به جای اینکه بیماری چاقی را درمان کند، بیماری دیگری را هم به وجود آورده است.

اگر شما هم در رویای کاهش وزن و تناسب اندام به سر می برید، حتما تا به حال چیزهایی در مورد قرص لاغری شنیده اید. آیا واقعا قرص های لاغری تاثیر مثبتی در کاهش وزن دارند؟ برای پاسخ باید ابتدا قرص های لاغری را بشناسیم و با آنها آشنا شویم.

چه محصولاتی برای لاغر شدن سریع مناسب هستند؟

در حال حاضر تنها تعداد معدودی از قرص های موجود در بازار توسط تاییدیه های جهانی بهداشت GMP و FDA را کسب کرده اند و مصرف آنها تنها برای مدت کوتاهی، چند هفته و حداکثر چند ماه و فقط تحت نظر پزشک مجاز است.

این داروها، اگر پایه گیاهی داشته باشند، اثرات جانبی کمتری دارند. اکثر داروهای مورد استفاده، قرص های ضد اشتها هستند که از این جمله ؛ T5 Xtreme - Slim Plus – GC Slimming – Gloria – Alpha Slim را می توان نام برد.

بیشتر این داروها قرص ها و یا کپسول هایی هستند که موجب کاهش اشتها شده و باید توسط پزشک به مقدار لازم تجویز شوند.

تعداد محدودی از قرص های لاغری واقعا گیاهی هستند و تاییدیه های لازم را کسب کرده اند که در میان این محصولات بالاترین بازده مربوط قرص لاغری تی فایو اکستریم T5 Xtreme است که ساخت کمپانی Natural Answers کشور انگلستان میباشد.

اگر به دنبال یک قرص لاغری خیلی قوی هستید قرص لاغری تی فایو اکستریم با اختلاف بسیار زیاد بهترین قرص لاغری خارجی در حال حاضر در بازار ایران است.

قرص لاغری تی فایو اکستریم معجزه تکنولوژی در سال 2019 می باشد که همچنان با گذشت یک سال از تولیدش همچنان بهترین و قوی ترین قرص لاغری محسوب می شود.

قرص لاغری اسلیم پلاس Slim Plus جدیدترین قرص لاغری ساخت کشور آلمان میباشد و نام این قرص در سال 2020 در لیست بهترین قرص های لاغری اروپا قرار گرفته است.

قرص لاغری اسلیم پلاس بهترین قرص کاهش دهنده فوق العاده عالی اشتها تا حد صفر میباشد و همچنین این قرص یک چربی سوز بسیار قوی ای نیز می باشد که قادر است حتی چربی های قدیمی و چربی های سلولوزی را هم شکسته و بسوزاند.

قرص لاغری اسلیم پلاس Slim Plus به دلیل کیفیت بالا – کارایی فوق العاده – جوابدهی عالی و عوارض نداشتن در حال حاظر بهترین جایگزین برای قرص های لاغری قدیمی می باشد که اکثرا بدن مصرف کننده ها به ترکیبات آن ها عادت کرده است.

قرص اسلیم پلاس بهترین قرص لاغری می باشد که با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با فناوری آهسته رهش تولید شده و دارای فرمولاسیون پیشرفته گیاهی با دوز دقیق و استاندارد شده ی گیاهی میباشد.

کاهش دهنده عالی اشتها و چربی سوز ترموجنیک باشد و به جرات می توان گفت که جزء قوی ترین قرص های لاغری در بازار ایران میباشد.

مخصوص عزیزانی است که استاپ وزنی کرده اند و کاهش وزن برایشان خیلی سخت و فرسایشی شده است.

افرادی که استاپ وزنی کرده اند سطح سوخت و ساز بدنشان در پایین ترین حد ممکن مانده است. قرص آلفا به دلیل اینکه چربی سوز ترموجنیک می باشد می تواند دوباره سطح سوخت و ساز بدن این افراد را بالا ببرد و باعث لاغری شود.

قرص لاغری جی سی محصولی فوق العاده از کمپانی MSH کشور آلمان می باشد. قرص لاغری جی سی قرصی است متفاوت و فوق العاده برای لاغری طبیعی و بدون عوارض جانبی. جی سی بهترین قرص لاغری سال 2018 می باشد و با پیشرفته ترین دانش و علم روز تهیه و تولید شده است.

با بالا رفتن فعالیت متابولیک سوخت و ساز بدن افزایش پیدا می کند و بدن به صورت طبیعی چربی سوزی میکند.

قرص کاهش دهنده فوق العاده اشتها و چربی سوز قوی می باشد.

قرص لاغری گلوریا فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث می شود تا مولکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شوند.

 در واقع حالتی را به وجود می آورد مثل اینکه شما در حال انجام یک فعالیت ورزشی میباشید.

این قرص لاغری فوق العاده تبدیل قند به چربی را مسدود کرده و از جذب چربي اضافه جدید جلوگيري ميكند.

تنها وارد کننده و نمایندگی انحصاری این قرص های لاغری در ایران شرکت فرازطب می باشد.

کپسولهای چربی سوز

عامل های موثر در چاقی

۱. ژنتیک ۲. محصولات فرآوری‌شده و نیز فست فودها ۳. اعتیاد به غذا ۴. تبلیغات پرفریب ۵. انسولین ۶. مصرف دارو ۷. هورمون لپتین ۸. دسترسی آسان به غذا ۹. قند ۱۰. ناآگاهی میزان

چاقی موضعی شاید از برخی جهات از چاقی عمومی سخت تر باشد چون اگر رژیم بگیرید همه جای بدنتان لاغر می شود و اگر ورزش کنید، نمی توانید به سرعت به جواب برسید. اینجاست که خیلی ها به فکر رژیم هایی برای لاغری موضعی می افتند تا بدون آنکه صورتشان لاغر شود، بتوانند برخی اعضای بدنشان را لاغر کنند. اما باید گفت که در دنیا چنین رژیم هوشمندی کشف نشده و تنها راه تغییر حجم چربی بدنتان، تغییر عادت غذایی و لاغری کلی بدن است.

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که برای حفظ تناسب‌اندام و البته سلامت‌تان می‌خواهید وزن کم کنید و نمی‌دانید چه چیزی باعث نیمه‌کاره رها کردن برنامه غذایی‌تان می‌شود، این مطلب را بخوانید. محققان در بررسی‌های‌شان مهم‌ترین دلایل شکست خوردن در زمان رژیم گرفتن را کشف کرده‌اند.

شاید باور آن برای برخی‌ها سخت باشد که چگونه می‌توان بدون رژیم لاغر شوند ! اما چنین چیزی واقعاً امکان پذیر است، چرا که تغییر سبک زندگی را مد نظر قرار داده‌ایم. تغییر سبک زندگی به این معنا است که شما به صورت پیوسته وزن کم می‌کنید و از طرف دیگر با تدوام آن وزن‌تان را کنترل خواهد کرد. در این مطلب با ما همراه شوید تا به شما بگوییم چگونه بدون رژیم لاغر شوید.

پشت میزنشینی مداوم و بی تحرکی، تمام زحمات شما را بر آب خواهند داد؛ بنابراین یادتان ب اشد که هر یک ساعت از جایتان بلند شوید و قدمی بزنید. حرکات کششی انجام دهید و اجازه ندهید بدن تان یک جا و بی تحرک بماند. البته این مشکل بسیار نادر است، اما اگر با تمام تلاش‌ها موفق به آب کردن شکم تان نمی‌شوید.

احتمال دارد پای عملکرد بد هورمونی در میان باشد. یک بیماری به نام سندرم کوشینگ وجود دارد که باعث تولید بیش از اندازه‌ی هورمون کورتیزول می‌شود. ترشح بیش از اندازه‌ی این هورمون از غدد فوق کلیوی باعث تجمع چربی‌ها به دور شکم می‌شود.

نتایج یک پژوهش سوئدی که در ماه می‌سال ۲۰۱۵ به چاپ رسید نشان می‌دهد اندازه‌ی دور کمر اهالی استکهلم با افزایش هر ۵ دسیبل صدا به میزان ۰.۲۱ سانتیمتر افزایش پیدا می‌کند. نخستین دلیل این مسئله عدم خواب درست به خاطر سر و صدای زیاد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون