کد خبر: ۲۲۸۳۹
۱۲:۲۴ -۱۴ بهمن ۱۳۹۹
شرکت تیونینگ خودرو لیبرتی واک کیت بدنه سفارشی GT Evo را برای لامبورگینی اونتادور رونمایی کرد که در چهار طرح مختلف با قیمت بین ۹۵ تا ۱۸۷ هزار دلار فروخته می‌شود.

لامبورگینی اونتادور

نشان تجارت - شرکت تیونینگ لیبرتی واک (Liberty Walk) به ارائه کیت‌های بدنه بسیار جذاب برای برخی از خودرو‌های محبوب و مشهور جهان شناخته می‌شود. به‌گزارش Carscoops، به‌تازگی این تیونر ژاپنی بهترین کیت‌های بدنه تاریخش را رونمایی کرد که منحصرا برای لامبورگینی اونتادور ساخته شده است.

کیت بدنه جدید لیبرتی واک GT Evo لقب گرفته و در چهار طرح مختلف ساخته شده است که یکی از آن‌ها به‌طورکامل با فیبرکربن دردسترس قرار می‌گیرد. قیمت‌های بین‌المللی بسته به انتخاب مشتری و طرح‌های رنگ مختلف بین ۹۴،۶۰۰ تا ۱۸۷،۰۰۰ دلار متغیر است.

لامبورگینی اونتادور GT Evo لیبرتی واک از پروفیل جلو کاملا اصلاح‌شده با کاپوت سفارشی، سپر جدید، اسپلیتر برجسته و پره‌های آیرودینامیکی در دو طرف سپر بهره می‌برد. در جای دیگر، این کیت تغاری‌های گِل‌گیر چرخ‌های جلو و عقب و رکاب‌های جانبی کشیده و پنل‌های محافظ سفارشی را شامل می‌شود.کیت بدنه لیبرتی واک برای نیسان GT-R با قیمت ۷۳ هزار دلار معرفی شد

قسمت عقب خودرو نیز به‌طور ویژه چشم‌نواز است و حتی شاید بتوان آن را از طرح عقب اونتادور SVJ نیز بهتر دانست. در این قسمت، بال عقب برجسته وجود دارد که برجستگی‌های بیرون‌آمده از تغاری‌های گِل‌گیر، باله برجسته کوسه‌ای، پوشش سفارشی پیشرانه و دیفیوزر جدید را دربر می‌گیرد. کیت بدنه GT Evo آخرین پروژه تولیدی لیبرتی واک برای لامبورگینی اونتادور خواهد بود و تیراژ آن فقط به ۲۰ دستگاه در سراسر جهان محدود خواهد شد.

لامبورگینی اونتادور با کیت بدنه GT Evo لیبرتی واک معرفی شد + عکس

لامبورگینی اونتادور با کیت بدنه GT Evo لیبرتی واک معرفی شد + عکس

منبع: زومیت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون