کد خبر: ۲۲۶۷۸
۱۵:۴۶ -۱۱ بهمن ۱۳۹۹
پانته‌آ بهرام که حضور سال گذشته‌اش در فیلم «شنای پروانه» و نشست خبری این فیلم با مو‌های تراشیده حواشی زیادی در پی داشت، درباره توقیف «قاتل و وحشی» به علت نمایش موی تراشیده و گوش‌های لیلا حاتمی نوشت: اینروز‌ها باز بحثِ گوش است و سانسور و سینما و زن! گوشِ "زنان " که گویا فقط برای شنیدنِ فرامینِ "مردان" آفریده شده!

پانته‌آ بهرام

نشان تجارت - پانته‌آ بهرام که حضور سال گذشته‌اش در فیلم «شنای پروانه» و نشست خبری این فیلم با مو‌های تراشیده حواشی زیادی در پی داشت، درباره توقیف «قاتل و وحشی» به علت نمایش موی تراشیده و گوش‌های لیلا حاتمی نوشت: «اینروز‌ها باز بحثِ گوش است و سانسور و سینما و زن! گوشِ "زنان " که گویا فقط برای شنیدنِ فرامینِ "مردان" آفریده شده!

نه ببخشید! باید چیزی بگویم که به "صلاح " باشد. چرا که "آداب" اینگونه حکم میکند! باید چیزی بگویم که "بشود" گفت! در میانه‌ی این هیاهوی تکراری، گفتند: فیلم‌های دیگری در این سال‌ها با حضورِ زنانی با سر‌های تراشیده بر پرده رفت و آب از آب نجنبید!
نه دوستان! نه اینهمه آسان! ما در اختلاط مفاهیم و استدلالات و استفتاء و مباحثِ بی قانونی که قانون نمیشوند، تاوانِ "زن" بودنمان را می‌دهیم! من هم تاوان دادم برای شرکت در جلسه‌ی مطبوعاتی فیلمی که با همان شکل در آن فیلم ظاهر شده بودم!

"زن" بودن و بودن در این سینما آسان نیست!
ناتمام...»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون