کد خبر: ۲۲۶۳۲
۱۳:۰۷ -۱۰ بهمن ۱۳۹۹
مهرداد میناوند ۱۵ روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و عفونت شدید ریه ناشی از کرونا راهی بیمارستان شد، ولی متاسفانه درگیری ریه‌های او با کرونا به شدت بالا بود و دار فانی را وداع گفت.

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند سال‌ها پیش و زمانی که ۲۵ سال سن داشته با خانمی ایرانی در اتریش آشنا می‌شود و با او ازدواج می‌کند. حاصل ازدواج آن‌ها یک فرزند پسر به نام آریا بوده که در حال حاضر در اتریش زندگی می‌کند.

زندگی مهرداد با همسر اولش چندان پایدار نبوده و در نهایت از یکدیگر جدا می‌شوند. بعد از گذشت چند سال از طلاق آن‌ها، میناوند تصمیم می‌گیرد که در سال ۱۳۹۹ مجددا ازدواج کند. همسر دوم ایشان خانم شبنم کمانگر است. که بعد از چند ماه زندگی زناشویی عمر مهرداد میناوند به دنیا نبوده و فوت میکند.

مهرداد میناوند زاده ۹ آذر ۱۳۵۴ تهران، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس، دارای قد ۱۸۳ سانتی‌متر در پُست دفاع چپ که بعد از خداحافظی از فوتبال به مربیگری و مجریگری در تلویزیون و شبکه‌های اینترنتی مشغول بود.

دوری از همسر و فرزند

مهرداد میناوند سال‌ها از همسر سابق و فرزندش دور بوده است. همسر سابق او در اتریش زندگی میکند و پسرش آریا نیز در نزد او زندگی میکند.

مهرداد میناوند در یک پیام ویدئویی که قرار بود روز پدر برای پسرش بفرستد گفت پسرم سال‌ها کنارت نبودم، اما میخواهم به زودی در آغوشم بگیرمت و با تمام وجودم حست کنم و این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

اما متاسفانه عمر مهرداد به دنیا نبود و این اسطوره فوتبال در به آغوش گرفتن فرزندش ناکام ماند.

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

عکس های بچگی آریا (پسر مهرداد میناوند)

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون