کد خبر: ۲۲۵۹
۱۴:۱۳ -۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
نه دولت قبلی و نه این دولت نتوانست به وعده های خود در حوزه جوانان جامعه عمل بپوشاند. متاسفانه قول های زیادی در رابطه با حل مشکل جوانان در بحث ازدواج، اشتغال و مسکن داده شد که این وعده وعیدها عملیاتی نشد.
ورزش و جوان- حجت‌الاسلام موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش و جوان راجع به اینکه قشر جوان به عنوان یک عامل تعیین کننده در انتخابات پیشرو برای دولت یازدهم یک فرصت است یا پاشنه آشیل گفت: به نظر شخصی من، نه دولت قبلی و نه این دولت نتوانست به وعده های خود در حوزه جوانان جامعه عمل بپوشاند. متاسفانه قول های زیادی در رابطه با حل مشکل جوانان در بحث ازدواج، اشتغال و مسکن داده شد که این وعده وعیدها عملیاتی نشد.

در بخش رفاهیات جوانان هم آن طور که انتظار بود اتفاقات خوبی نیافتاد. مثلا جوانان ما برای گذراندن اوقات فراغت خود نیاز به فضاهای ورزشی بیشتر از این داشتند که دولت خیلی به این موضوع توجه نکرد.

وزارت ورزش و جوانان هم موضوع جوانان را خیلی جدی نگرفت و همچنان بر روی یکسری ورزش های خاص متمرکز شده است. وظیفه ذاتی هر دولتی هست که به قشر جوان که جمعیت زیادی از کشور را تشکیل می دهند و رای زیاد و تاثیرگذاری در انتخابات ها دارند بیشتر بها داده شود. از این‌رو با کارنامه دولت یازدهم تصور می کنم که رای قشر جوان پاشنه آشیل دولت یازدهم باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون