کد خبر: ۲۱۸۷۳
۲۲:۲۳ -۲۵ دی ۱۳۹۹
شهره قمر هميشه از چهره واقعی‌اش فرسنگ‌ها فاصله گرفته و تنها تکيه‌اش به بازيگريش بوده است و طرفدارانش او را به دلیل گریم‌های متفاوتی که دارد، دختر هزار چهره می‌نامند و خودش هم به این جمله اعتقاد دارد.

شهره قمر

نشان تجارت - شهره قمر متولد ۱۲ مهر ۱۳۷۲ در کردستان است. بازیگری را از سنین نوجوانی آغاز کرده و فیلم انعکاس نیز اولین تجربه سینمایی وی است. در ادامه با بیوگرافی کامل شهره قمر آشنا خواهید شد.

چکیده‌ای از بیوگرافی شهره قمر:

نام اصلی: شهره قمر

تاریخ تولد: ۱۲ مهر ۱۳۷۲

محل تولد: سنندج

وضعیت تاهل: مجرد

شغل: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۸ تاکنون

شهره قمر فعالیت هنری‌اش را در سال ۱۳۸۸ یعنی از سن ۱۵ سالگی شروع کرد و اولین بار در فیلم سینمایی انعکاس بازی کرد و توانست با بازی خوب، نامش را در سینما تثبیت کند. در فیلم انعکاس نوجوانی بود که در قالب زنی اغواگر قرار گرفت و توانست با بازی خوب و باور پذیرش با اولین فیلمش نام خود را در سینما تثبیت کند.

شهره قمر همیشه از چهره واقعی‌اش فرسنگ‌ها فاصله گرفته و تنها تکیه‌اش به بازیگریش بوده است و طرفدارانش او را به دلیل گریم‌های متفاوتی که دارد، دختر هزار چهره می‌نامند و خودش هم به این جمله اعتقاد دارد.


بیشتر بخوانید: حمله تند شهره قمر به محمدرضا شریفی / شریفی نیا یک فاسد به تمام معنا است + فیلم


شهره قمر وجه تمایز خود را با دیگر بازیگران، داشتن گریم‌های متفاوت و تغییر صدای خاص می‌داند. او سعی می‌کند طوری تغییر صدا بدهد که با نقش‌های مطابقت داشته باشد.

شهره قمر هیچ علاقه‌ای به بازی در سریال و تله فیلم تلویزیونی ندارد.

افتخارات شهره قمر:

شهره قمر برای بازی در فیلم باغ بهشت به تهیه کنندگی علی رویین تن از جشنواره فیلم و کودک اصفهان بعنوان نفش اول زن، دیپلم افتخار گرفت.

حواشی شهره قمر:

شهره قمر از جمله بازیگران کم‌کار، اما پر حاشیه در فضای مجازی می‌باشد.

شهره قمر در اینستاگرامش از ترانه علیدوستی، حامد بهداد، سحر قریشی، پرستو صالحی و اخیراً نیز از محمدرضا شریفی نیا انتقاد کرده است.

منبع: عصر ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ملودی
|
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
از ترانه چی گفته دیگه؟؟؟!!!! وای این خودشو خدا میدونه با این سن کم و تجربه ی کم!! فازش چیه؟!
آخرین اخبار
گوناگون