کد خبر: ۲۱۶۸۸
۱۴:۵۶ -۲۲ دی ۱۳۹۹
پای پیک موتوری به تپسی هم باز شد. تپسی با راه‌اندازی سرویس «موتوپیک» ارسال سریع و ارزان‌تر بسته‌های درون شهری را در برنامه خود قرار داد.

پیک موتوری تپسی

نشان تجارت - تپسی سرویس پیک موتوری «موتوپیک» را راه‌اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی تپسی، این سرویس، ویژه‌ی ارسال بسته‌ در مسیرهای درون‌شهری است که در فاز اول، کاربران در تهران، مشهد و شیراز از خدمات آن بهره می‌برند.

تپسی پیش از این سرویس پیک خودرو با نام «اتوپیک» را به خدمات خود اضافه کرده بود که ارسال بسته‌های درونشهری را انجام می‌داد و سرویس «همیار» در زمان شیوع کرونا برای جلوگیری از رفت‌و‌آمد غیر ضروری شهروندان و خرید کردن توسط راننده‌ی تپسی راه‌اندازی شد.

حال تپسی راهکار ارسال کالا به وسیله‌ی موتورسیکلت را فراهم کرده است تا در کنار پلتفرم‌های شناخته‌شده‌ای که زودتر به این حوزه وارد شده‌اند مانند الوپیک و اسنپ قرار بگیرد و کالای کاربران را سریع‌تر و اقتصادی‌تر جابه‌جا کند.

دیگر سرویس‌های تپسی شامل تاکسی، تاکسی کلاسیک، پلاس و هم‌خط می‌شوند. سرویس هم‌خط هم به‌تازگی در تپسی راه‌اندازی شده است و به وسیله‌ی اتوبوس‌های کوچک و با هزینه‌ی بلیت ارزان، اقدام به جابه‌جایی مسافر در مقاصد از پیش تعیین‌شده‌ می‌کند.

به‌زودی خدمت موتوپیک در سایر شهرهای محل فعالیت تپسی هم در دسترس قرار خواهد گرفت. به‌علاوه، سرویس موتوپیک به‌زودی در پنل سازمانی تپسی که ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها است فعال خواهد شد.

برای استفاده از سرویس موتوپیک کافی است در اپلیکیشن تپسی پس از انتخاب مبدأ و مقصد، از منوی سرویس‌ها «موتوپیک» را انتخاب کنید.

در صورتی که پس از جست‌وجو، موتوپیکی یافت نشد، سیستم به‌صورت خودکار به جست‌وجوی اتوپیک خواهد پرداخت.

 

منبع: زومیت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون