کد خبر: ۲۱۳۹۱
۱۳:۲۶ -۱۷ دی ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت آبفای استان مرکزی
مدیرعامل شرکت آبفای استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح ملی «آب امید» ۶۵ هزار مشترک در استان مرکزی از پرداخت آب بها معاف هستند.

قبض آب

نشان تجارت - یوسف عرفانی نسب ظهر سه‌شنبه در آئین بهره برداری از ۴۰ پروژه آبرسانی برای ۷۴ روستای استان مرکزی که با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس و استاندار مرکزی همزمان به صورت نمادین برگزار شد، اظهار کرد: با ابتکار وزارت نیرو اجرای طرح ملی آب آشامیدنی برای کسانی که یک سوم از الگوی مصرف را در سطح کشور رعایت کنند آغاز شده و هیچ هزینه‌ای از این مشترکین دریافت نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ هزار مشترک در استان مرکزی که مشمول این طرح موسوم به طرح «آب امید» شدند، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند، افزود: اجرای این طرح از ابتدای دی ماه سال جاری در استان مرکزی شروع شده و در مرحله نخست حدود ۶۵ هزار مشترک معادل ۱۸ درصد از کل مشترکین آب و فاضلاب استان مرکزی مشمول این طرح شدند.

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، در مجموع ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۷۸ درصد جمعیت روستایی این استان هم اکنون تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۳۰ روستای بالای ۱۰۰ خانوار در استان مرکزی شناسایی شده است. پیش‌بینی می‌شود که در صورت همکاری شوراهای محلی، بخشداران و دهیاران جمعیت تحت پوشش شرکت آبفای استان مرکزی به بیش از ۹۵ درصد افزایش پیدا کند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون