کد خبر: ۲۰۹۶۴
۱۳:۲۶ -۰۹ دی ۱۳۹۹
شرکت تیونینگ خودرو کارلکس دیزاین از نسخه اصلاح‌شده وانت پیک‌آپ مرسدس بنز کلاس X رونمایی کرد که از طرح رنگ سبز تیره مسابقه‌ای بهره می‌برد.

نسخه جدید مرسدس بنز

نشان تجارتوانت پیک‌آپ مرسدس بنز X کلاس بدون هیچ جایگزینی از سبد محصولات خودروساز آلمانی بیرون رفت. اما متخصصان تیونینگ هنوز به احیای این وانت امید دارند. این‌گونه است که کارلکس دیزاین (Carlex Designs) آن را دوباره طراحی کرده. احتمالاً هیچ تیونر دیگری در دنیا، بیشتر از کارلکس دیزاین روی مرسدس بنز کلاس X کار نکرده است. حتی اگر شرکت خودروسازی آلمانی آن را از سبد تولید خود حذف کند، این شرکت تیونینگ خودرو دست از اصلاح وانت کلاس X برنمی‌دارد. باید اعتراف کنیم با این طرح‌رنگ سبز تیره Racing Green، آسان نیست که به‌سادگی از کنار این محصول بگذریم.

مرسدس بنز X کلاس Racing Green، نهمین پروژه کارلکس دیزاین روی وانت آلمانی است و احساس ما می‌گوید که به هیچ وجه آخرین پروژه نیست. تغییر عمده در پروژه ریسینگ گرین (Racing Green) به نمای خارجی و همچنین فضای داخل کابین توجه دارد.کارلکس دیزاین برای اصلاح این وانت از کیت بدنه فیبر کربنی جدید استفاده می‌کند. ‌اکنون کاپوت از ورودی هوای برجسته در وسط بهره می‌برد. رکاب‌های جانبی جدیدی وجود دارد، سپر کاملا جدید به نظر می‌رسد و جلوپنجره دوباره طراحی شده است. این تیونر ‌اکنون به‌جای ستاره سه‌پر مرسدس بنز از نشان Carlex در جلوپنجره استفاده می‌کند. کارلکس دیزاین از گلگیرهای پرچ‌شدنی برجسته‌ای استفاده کرده است که فضای بیشتری برای چرخ‌های بزرگ‌تر ایجاد می‌کند.

کل بدنه سبزرنگ است و به لطف رنگ سفید مسابقه‌ای روی کاپوت و در کفی عقب، رنگ نمادین سبز مسابقه‌ای انگلستان را یادآوری می‌کند. متخصصان کارلکس دیزاین، طرح رنگ این وانت را با استفاده از یک روش سفارشی ایجاد کردند.


بیشتر بخوانید: دیاول ۱۲۶۰ حاصل همکاری دوکاتی و لامبورگینی معرفی شد + عکس


فضای داخلی مرسدس بنز X کلاس کارلکس دیزاین به همان اندازه نمای بیرونی منحصربه‌فرد و تماشایی است. تزئینات متضاد سیاه و سبز با قطعات برجسته آلومینیومی در داخل کابین وجود دارد. کارلکس دیزاین صندلی‌های استاندارد را مشابه خودروهای مسابقه‌ای، با صندلی‌های گود (اسپرت) جایگزین کرده است. کمربندهای ایمنی و هدلاینر نیز به رنگ سبز هستند. غربیلک فرمان تغییر شکل‌یافته با چرم سوراخ‌شده و کربن، این منظره تماشایی را تکمیل می‌کند.کارلکس دیزاین هیچ اشاره‌ای به قیمت این نسخه منحصربه‌فرد نکرده است و باید ببینیم در آینده با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون