کد خبر: ۲۰۶۶۲
۱۶:۱۶ -۰۳ دی ۱۳۹۹
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران
ابراهیمی نیا، رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی تهران با اشاره به بسته بودن تالار‌های پذیرایی و عدم اجازه فعالیت این صنف گفت: تالار‌های پذیرایی متخصص برگزاری مراسم هستند و در این دوره مردم به دلیل بسته بودن تالارها، مراسم خود را حتی در کارواش‌ها برگزار می‌کنند.

مراسم عروسی در زمان کرونا

نشان تجارت - بر اساس ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا، تالار‌های پذیرایی همچنان جزو اصنافی هستند که اجازه فعالیت و بازگشایی ندارند. در این بین مراسم و تجمعات به اماکنی منتقل شده است که می‌تواند باعث شیوع بیشتر بیماری کرونا شده و از طرفی دیگر عدم بازگشایی تالار‌ها آسیب جدی مالی به این صنف وارد کرده است در همین راستا رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی تهران با برنامه پارک شهر درباره وضعیت نابسامان این صنف گفتگو کرد.

خسرو ابراهیمی نیا درباره بازگشایی تالار‌های پذیرایی تهران گفت: تالار‌های پذیرایی متخصص برگزاری مراسم هستند این تالار‌ها با تجهیزات خاص و سالن‌های مختلف مجهز، قادر به پذیرایی از تعدادی متفاوتی مهمان هستند. این سالن‌ها بزرگ بوده، سرویس‌های بهداشتی متعدد دارند و شرایط ورود با رعایت موارد بهداشتی دارند. به طور کلی این سال‌ها طوری تجهیز شده اند تا بتوانند از تعداد قابل توجهی مهمان پذیرایی کنند.

وی با اظهار تاسف از اینکه تالار‌ها اجازه فعالیت ندارند اظهار داشت: مسئولان، مردمی که می‌خواهند مراسم داشته باشند را به خانه ها، باغ ها، پارکینگ‌ها و حتی کارواش‌ها سوق داده اند. مراسم ازدواج در آپارتمان کوچک دفتر ازدواج انجام می‌شود که حتی از نظر بهداشتی هم پاسخگو نیست.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی تهران با تاکید بر اینکه هیچ نظارتی بر تجمعات شهری نیست گفت: دو سه ماه اول سال تمهیدات کنترل کرونا بسیار خوب بود و تعداد مبتلایان و مرگ و میر هم کاهش یافت. تنها راه چاره برای کنترل تجمعات تاکید رسانه‌ها بر استفاده از تالار‌های پذیرایی به منظور گردهمایی و برگزاری مراسم است. تالار‌های پذیرایی آمادگی دارد تا با رعایت تمامی موارد بهداشتی برگزاری مراسم همشهریان را بر عهده گیرد. صنف تالار‌های پذیرایی نابود شده و جا دارد از آن‌ها حمایت شود.

منبع: بازار

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون