کد خبر: ۲۰۴۵۴
۱۱:۰۸ -۲۹ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس در فینال ۴ بازیکن تأثیرگذار خواهد داشت.

۴ بازیکن کلیدی پرسپولیس در بازی فینال‌

نشان تجارت - گر چه همه شاگردان یحیی گل‌محمدی بازیکنانی شایسته به شمار می‌روند، اما شاید ۴ بازیکن در خطوط مختلف تأثیرگذاری بیشتری در دیدار امروز و در فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. ۴ بازیکن کلیدی پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نفرات زیر هستند.

۱- حامد لک؛ دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در این رقابت‌ها هرگز در جریان بازی گلی دریافت نکرده است. او دو گل از تیم‌های الدحیل قطر و النصر عربستان خورده که هر دو از روی ضربات پنالتی بوده است. بدون شک دروازه‌بان اول پرسپولیس می‌تواند نقشی کلیدی در این دیدار داشته باشد. اگر حامد لک روی فرم باشد و همچون دیدار‌های گذشته پرسپولیس (در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر) آماده و سر حال، گل زدن به او سخت‌ترین کار دنیا برای مهاجمان اولسان خواهد بود. این دروازه‌بان خوش‌قد و قامت و کم‌اشتباه می‌تواند با درخشش خود به قهرمانی پرسپولیس در بازی امروز کمک شایانی کند.

۲- سیدجلال حسینی؛ سوپرمن، لیدر، کاپیتان یا مدافعی گلزن و شاید همه این خصوصیات را سیدجلال حسینی یکجا دارد. یحیی گل‌محمدی خیلی خوشبخت است که یک دستیار هم داخل زمین پرسپولیس دارد و اشتباهات بازیکنان را حین بابشار رسنزی تذکر می‌دهد. سیدجلال جزو معدود کاپیتان‌هایی است که آسیا هم او را قبول دارد و نه تنها در امور دفاعی بلکه هنگام ضربات کرنر، کاشته و ایستگاهی می‌تواند در نقش یک گلزن ظاهر شود. او روحیه جنگندگی و مبارزه تا سوت پایان بازی را به همبازیانش تزریق کرده و می‌تواند در بازی با اولسان نقش خاص و ویژه‌ای داشته باشد.

۳- سیامک نعمتی؛ این یکی یک دنیا انگیزه دارد. آماده‌ترین بازیکن پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر، فینال برگشت ۲ سال پیش برابر کاشیما را از دست داد و حالا با انگیزه‌ای فراوان می‌خواهد جبران کند. خبر‌های رسیده از قطر حاکی از آن است که بهترین مدافع راست مسابقات لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا قرار است در پُست هافبک راست بازی کند. اتفاقاً سیامک در صورت بازی در خط میانی خطرناک‌تر هم خواهد شد. شماره ۸۸ پرسپولیس از قدرت شوتزنی و شم گلزنی بالایی برخوردار است و قادر است در کنار تغذیه مهاجمان تیمش نیم‌نگاهی نیز به دروازه اولسان داشته باشد. اگر امروز دیدید سیامک نعمتی یکی از گلزنان بازی با اولسان کره جنوبی بود چندان تعجب نکنید!

۴- بشار رسن؛ اگر بشار رسن از پرسپولیس جدا شود بزرگ‌ترین حسرت یحیی گل‌محمدی خواهد بود. هافبک عراقی و تکنیکی پرسپولیس امید اول گلزنی سرخ‌ها به تیم اولسان کره جنوبی است. او پنالتی‌زن اول تیم هم محسوب می‌شود و اجازه دارد با آزادی کامل در زمین و محوطه جریمه حریف دریبل بزند و مانور دهد. البته بازیکنانی همچون احمد نوراللهی، سعید آقایی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و حتی امید عالیشاه هم این شانس را دارند که کلیددار بازی امروز شوند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون