کد خبر: ۲۰۲۸۹
۱۶:۲۴ -۲۴ آذر ۱۳۹۹
زیاد به بازی فینال خوشبین نیستم اما...
مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص بازی این تیم در فینال گفت: حرفه‌ای بودن این تیم تفاوت آن‌ها با سایر تیم‌ها را رقم زده است و کمترین حق آن‌ها حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود.

پرسپولیس قهرمان آسیا

نشان تجارت - خداداد عزیزی که در سال ۱۳۷۵ عضو تیم بهمن کرج بود، به عنوان یار کمکی تیم پرسپولیس را در مسابقات جام در جام آسیا ۹۷-۱۹۹۶ همراهی کرد. عزیزی که در این مسابقات با پیراهن شماره ۲۳ در ترکیب پرسپولیس ظاهر شد، ۴ بازی برای سرخپوشان انجام داد و ۴ گل برای این تیم به ثمر رساند و یک رکورد فوق العاده را از خود بر جای گذاشت. ببینیم خداداد درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا چه می‌گوید:

*من به خوبی بازی‌ها را رصد می‌کردم. پرسپولیس ابتدا مسابقات را بد شروع کرد. ولی هر چه رو به جلو رفت بهتر شد و انتظارات همه را از جمله هواداران و مردم را به خوبی برآورده کرد و آن بازی که همه از پرسپولیس توقع داشتیم را به نمایش گذاشت. الحمدالله به فینال رسیدند و امیدوارم بعد از مدت‌ها برای فوتبال ما و پرسپولیس که محبوب بسیاری از مردم ایران است اتفاق خوبی رقم بخورد.

*بازیکنان جدید پرسپولیس برخلاف انتظارات نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و کمک شایانی به صعود این تیم به فینال کردند. من بیشتر از همه سبک بازی احسان پهلوان را دوست دارم. ولی جدا از او حامد لک خیلی خوب کار کرد و تنها ۲ بار آن خارج از جریان بازی گل خورد. عیسی آل کثیر فوق‌العاده ظاهر شد و ۴ گل حساس برای این تیم زد. سرلک هم برخلاف صحبت‌های که در خصوص او می‌شد بی نظیر کار کرد. سعید آقایی هم در سمت چپ پرسپولیس دوندگی لازم را داشت و نقش مهمی در موفقیت این تیم داشت. خدا را شکر به خوبی توانستند خود را با تیم وفق بدهند و درخشان ظاهر شوند که در نهایت هم برای آن‌ها خوب شد هم پرسپولیس.

*من زمان کوتاهی در خدمت این تیم بودم و خاطرات خوبی با این تیم داشتم و موفق شدیم سوم آسیا شویم. امیدوارم پرسپولیس که در این سال‌ها نتایج خوبی گرفته و برای دومین بار در فینال لیگ قهرمانان حاضر شده است بتواند جام قهرمانی را کسب کند.

*به نظر من برگ برنده این تیم با توجه به خط دفاع منسجمی که دارند آنجاست که اول گل نخورند. پرسپولیس خیلی سخت گل می‌خورد که این برای این تیم خیلی خوب است و یک امتیاز محسوب می‌شود. در دور گروهی و حذفی آن‌ها به خوبی نشان دادند که تیمی هستند که در ضد حملات خوب ظاهر می‌شوند و حریف را به دردسر می‌اندازند. اگر این تیم گل نخورد می‌تواند با توجه به قابلیت‌های که دارند گلزنی کنند. اگر گلی هم نزدند و بازی به پنالتی‌ها کشیده شد. آن‌ها در بازی با النصر به خوبی نشان دادند که پنالتی زنان خوبی دارند و از طرفی حامد لک توانایی خوبی در مهار ضربات پنالتی دارد. این امر می‌تواند آن‌ها را قهرمان آسیا کند.

*چون برخی از ستاره‌های این تیم نیستند و کار بسیار سخت است. من زیاد به بازی فینال خوش بین نیستم، اما هر زمانی که این حس را داشتم برعکس آن اتفاق افتاده است. به همین دلیل فکر می‌کنم پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود. مثال بارز آن بازی با استرالیا بود که من هم مثل همه خوشبین نبودم و گفتم کارمان تمام است، اما با کمک خدا توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون