کد خبر: ۱۹۴۴۲
۱۸:۲۰ -۱۱ شهريور ۱۳۹۹
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت به همراه مسئولین استان ایلام از واحد صنعتی تولید سیم فولادی داخل تایر خودرو در شهرک صنعتی دره شهر بازدید کرد.

نشان تجارت - در این بازدید رضا محمد رحیمی «رئیس سازمان صمت استان ایلام» ضمن طرح مشکلات این واحد صنعتی به تشریح وضعیت این واحد پرداخت و تصریح کرد: این واحد صنعتی در زمینه تولید سیم فولادی داخل تایر خودرو با ظرفیت اسمی ۹ هزارتن وسرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی برای ۲۴۰ نفر در شهرک صنعتی دره شهر را فراهم نموده است.

رئیس سازمان صمت ایلام ادامه داد: این واحد اولین خط تولید استیل کورد( سیم فولادی مورد استفاده در تایر رادیال )کشور است و حساسیت بالای محصول، تاثیر آن بر عملکرد و کیفیت تایر و ضرورت رقابت با نمونه های وارداتی مورد استفاده در کارخانجات تایر سازی داخلی مدیران شرکت را بر بهره گیری از تکنولوژی و ماشین آلات روز اروپا تشویق نموده و بر همین اساس دانش فنی و ماشین آلات خط تولید این واحد از معتبرترین تولیدکنندگان و تنها تامین شده است.

محمد رحیمی افزود: برای طراحی و اجرای تاسیسات و ساختمان های تولید این واحد صنعتی با مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع از توانایی و دانش کارشناسان و مهندسین ایرانی بهره گیری شده است.

این مسئول تصریح کرد: محصول تولیدی این شرکت نیاز داخل را به صورت کامل تأمین می‌کند و از این طریق سالانه بالغ بر ۱۲ میلیون دلار از خروج ارز جلوگیری می شود.

منبع: شاتا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون