کد خبر: ۱۹۱۷۰
۰۶:۴۱ -۲۱ مهر ۱۳۹۷
سرمربی سابق رئال مادرید پیش بینی کرد نیمار به بهترین بازیکن جهان در جام جهانی قطر تبدیل شود.
ورزش و جوان-کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل امشب (جمعه‌) به همراه تیم‌ ‌ملی کشورش در دیداری دوستانه به مصاف عربستان خواهد رفت. او به همراه برزیل در جام جهانی روسیه به مرحله یک چهارم نهایی رسید  ولی با شکست مقابل بلژیک حذف شد.

واندرلی لوکزامبورگو، سرمربی سابق رئال مادرید درباره پیشرفت نیمار   ۲۶ ساله، گفت: من مطمئن هستم که نیمار بهترین بازیکن جام جهانی بعدی خواهد بود. او در مسیر درستی گام بر می‌دارد و با وجود انتقاداتی که از او می‌شود من مطمئن هستم که تاثیری روی نیمار نخواهد داشت و او به پیشرفت خود ادامه‌ خواهد داد.

لوکزامبورگو در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: درباره پله هم چنین صحبت‌هایی می‌شد و خیلی ها عنوان کردند  که پله قامتی کوتاه دارد و نباید در جام جهانی ۱۹۷۰ حضور داشته باشد  ولی او در این رقابت‌ها شرکت کرد و ستاره جام جهانی بود. درست است که انتقادات زیادی به خاطر تمارض ها شده است اما من فکر می‌کنم که این انتقادات باعث پخته تر و با تجربه‌تر شدن نیمار است.

نیمار در تیم پاری ‌سن‌ ژرمن موفق شد این هفته‌ در بازی برابر لیون گلزنی کند و اکنون امیدوار است آمار گلزنی خودش را در تیم‌ ‌ملی برابر عربستان بالا ببرد.

نیمار تاکنون در ۹۲ بازی ملی در تیم ملی برزیل موفق شده است ۵۹ گل به ثمر برساند و برای عربستان فرصت دارد تا رکورد گلزنی در تیم ملی را به ۶۰ گل یا بیشتر برساند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون