کد خبر: ۱۸۹۱
۱۷:۳۷ -۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
حمله با دیوپ، خلیل و جیان
حریف استقلالی ها این روزها با ترکیبی تهاجمی به مرور برنامه های تاکتیکی خود می پردازد، کوزمین با سه مهاجم این تیم را آماده دیدار برابر حریف ایرانی می کند.
ورزش و جوان- اولاریو کوزمین، سرمربی تیم الاهلی امارات تصمیم دارد تا در دیدار برابر استقلال ایران از تمام نیروهای تهاجمی تیم خود استفاده کند. آنها در بازی های پیش رو از دیدارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه آزادی تهران برابر شاگردان منصوریان قرار  بگیرند، آنها هم اکنون با 7 امتیاز در رده اولین گروه A این رقابت ها قرار دارند.

 

یاران الاهلی که در امارات به شوالیه ها معروف هستند در تمرین اخیر خود زیر نظر کوزمین به مرور برنامه های تاکتیکی پرداختند، این مربی با قراردادن 3 فوروارد، بازیکنان خود را آماده برگزاری یک دیدار هجومی برابر استقلالی ها کرد. سه مهاجم قهار اماراتی ها باعث شده تا این مربی به فکر ارائه یک بازی تهاجمی باشد.

 

بار اصلی حملات این تیم روی دوش ماکیتی دیوپ، مهاجم کارآمد سنگالی استف احمد خلیل و آساموا جیان که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، مهاجمان دیگری هستند که می توانند به کمک این تیم برای باز کردن دروازه حریف بیایند. ابرتون ریبرو، بازیکن برزیلی الاهلی هم می تواند از این دیدار به کمک تیمش بیاید، او یکی از موثرترین بازیکنان این تیم است که در دیدارهای مختلفی توانسته گلزنی کند.

 

آنها روز گذشته و با حضور همه بازیکنان تیم شان تمرین کردند و در ادامه برنامه های خود به کار بدنی پرداختند، با توجه به زمان زیادی که بین دو بازی این تیم وجود داشت کوزمین ترجیح داد تا تمرینات بدنی تیم را از سر گیرد تا همه بازیکنان برای دیدار برابر استقلال از نظر بدنی آماده شوند. 

 

اماراتی ها در این تمرین بازی استقلال برابر لوکوموتیو را نیز تشریح کردند و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردند.


منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون