کد خبر: ۱۸۷۱۶
۲۲:۲۹ -۲۸ مرداد ۱۳۹۷
برایتون اولین شکست فصل را به یونایتد تحمیل کرد.
ورزش و جوان- برایتون در غیاب علیرضا جهانبخش موفق شد با ارائه یک نمایش خوب، منچستریونایتد سردرگم را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد تا اولین باخت فصل را به تیم مورینیو تحمیل کند.

در آخرین بازی روز یکشنبه از هفته دوم لیگ برتر انگلیس، برایتون در خانه خود پذیرای منچستریونایتد بود. در این دیدار جهانبخش روی نیمکت تیم میزبان حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

تیم مورینیو در این مسابقه بسیار سردرگم و ناهماهنگ بود و تاوان اشتباهات خود را در خط دفاعی داد. دقیقه ۲۵ سانتر از جناح چپ با فرصت طلبی موری همراه شد و این بازیکن با یک اثرگذاری تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

۲ دقیقه بعد، یونایتد گل دوم را دریافت کرد. این بار دستپاچگی یاران یونایتد روی کرنر ارسالی، موجب شد دافی نهایت استفاده را ببرد و بازی را ۲-۰ کند. یونایتد پیش از دقیقه ۳۵ به گل روحیه بخشی رسید. لوکاکو در محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه رایان را باز کرد.

اما سریال اشتباهات یونایتد تمامی نداشت، یک اشتباه در میانه میدان و سپس تعلل در آفساید گیری و در نهایت خطای بایی، حریف را صاحب ضربه پنالتی کرد و گروس بازی را پیش از پایان نیمه نخست ۳-۱ کرد.

نیمه دوم یونایتد هیچ نشانی از یک تیم مدعی قهرمانی نداشت و بازی پر اشتباه و انتقادبرانگیز تیم مورینیو به ثمر ننشست، تنها در آخرین دقیقه بازی بود که به لطف پنالتی پوگبا، یونایتد اختلاف را کم کرد. اما در نهایت بازی با نتیجه ۳-۲ تمام شد.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون