کد خبر: ۱۸۶۳۴
۱۹:۵۳ -۲۱ مرداد ۱۳۹۷
تکواندوکار سنگین وزن اعزامی به جاکارتا گفت: برای جبران نتیجه قهرمانی آسیا عازم بازی‌های آسیایی می‌شود و مدعی شد اگر تاداوری نباشد، تیم ملی تکواندو می‌تواند ۵ طلا کسب کند.

ورزش و جوان- سعید رجبی در مورد پیگیری آخرین روزهای اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، توضیح داد: خدا را شکر دو ماه و نیم است که اردوهای خود را با فشار زیاد و برنامه‌ریزی دقیق پیگیری می‌کنیم. تمرینات ما تا روز قبل اعزام ادامه دارد و امیدوارم که نتایح زحمات خود را در جاکارتا با کسب بهترین و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها به دست آوریم.

او در مورد شرایط و آمادگی فعلی خود نسبت به رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: خدا را شکر الآن در اوج آمادگی هستم و شرایطم نسبت به قهرمانی آسیا بهتر است. آمادگی خود را به دست آورده‌ام و امیدوارم بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا کسب کرده و با خوش‌رنگ‌ترین مدال به ایران برگردم. برای جبران نتیجه قهرمانی آسیا عازم اندونزی می‌شوم.

تکواندوکار سنگین وزن اعزامی ایران به جاکارتا، ادامه داد: همه‌ی ملی‌پوشان از نظر روحی و جسمی آمادگی قابل قبولی دارند و من فکر نمی‌کنم هیچ تیمی اندازه ما تمرین کرده باشد. کادرفنی بسیار خوبی داریم و امیدوارم با تلاش خود و کمک خداوند درخشان‌ترین نتیجه را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که به دلیل نتایج خوب تکواندو در اینچئون و گوانگژو، انتظارات بالا است آیا این تیم می‌تواند انتظارات را برآورده کند؟ توضیح داد: چرا که نه! در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون چهار مدال طلا کسب شد و ان‌شاءالله با کمک خداوند و آمادگی که از ملی‌پوشان سراغ دارم، در صورت نبود ناداوری و کار سختی هم که داریم، می‌توانیم تعداد این مدال‌ها را به ۵ طلا افزایش دهیم. همه‌ی ما برای کسب طلا می‌رویم و همانطور هم که می‌دانید دو ملی‌پوش ما(فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی) در بازی‌های آسیایی گذشته حضور داشته و دو طلا از چهار طلای اینچئون را آن‌ها گرفته‌اند.

رجبی با بیان اینکه قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی را می‌دهد، اظهار کرد: من برای این مسابقات زحمت خیلی زیادی کشیده‌ و برای کسب مدال به جاکارتا می‌روم. اما چیزی که وجود دارد، دوست داشتم قول مدال طلا را بدهم اما کار سخت است. با این حال من تلاش خود را می‌کنم، از ما حرکت از خدا برکت.

ملی‌پوش تکواندوی ایران در پایان گفت: شرایط تیم نسبت به قهرمانی آسیا خیلی بهتر است. در آن مسابقات زمان کافی وجود نداشت و ما به عنوان یک تورنمنت تدارکاتی بسیار مهم، با ۷۰ تا ۸۰ درصد آمادگی عازم قهرمانی آسیا شدیم ولی الآن به ۱۰۰ درصد آمادگی رسیده‌ایم. هدف ما موفقیت دراین مسابقات است و ان‌شاءالله به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون