کد خبر: ۱۸۵۹۳
۱۹:۳۴ -۱۸ مرداد ۱۳۹۷
تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان برای شرکت در مسابقات جهانی، ۲۳ مرداد راهی هامبورگ آلمان می‌شود.

ورزش و جوان- محمدرضا دستیار افزود: تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۳ مرداد راهی آلمان می‌شود و مسابقات از ۲۵ مرداد آغاز می‌شود که البته تیم ایران دو روز اول این رقابتها استراحت خواهد داشت و ۲۷ مرداد در نخستین دیدار خود ساعت ۱۸ به وقت محلی به مصاف تیم آلمان می‌رود، ۲۸ مرداد ساعت ۱۲:۱۵ به وقت محلی با مراکش دیدار خواهد داشت و ۲۹ مرداد ساعت ۱۲:۱۵ به وقت محلی برابر کانادا به میدان خواهد رفت.

وی در ارزیابی از حریفان ایران در مسابقات جهانی گفت: سخت‌ترین حریفان ما در مرحله اول کانادا و آلمان است که از بهترین‌های دنیا در بسکتبال باویلچر مردان هستند. قطعا برای صعود به مرحله بعد باید برابر این دو تیم به سختی بجنگیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان خاطرنشان کرد: ماموریت ما بر این است که ابتدا از گروه خود صعود کنیم و سپس قرار گرفتن در جمع ۸ تیم برتر است. البته تلاشمان بر این است که جایگاهی بهتر از هشتمی جهان را به خود اختصاص دهیم، اگر شرایط فراهم باشد. ما در پارالمپیک ریو دهم شدیم و مسابقات جهانی ۲۰۱۴ هشتم شدیم، امسال با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که برای این تیم داشتیم و از بین ۱۲ نفر اعزامی به آلمان ۵ نفر اصلی را بازیکنان لژیونر (که در لیگ‌های اسپانیا و ترکیه بازی می‌کنند) در ترکیب تیم قرار دارند، امیدواریم به بهترین نتیجه ممکن در آلمان دست پیدا کنیم.

دستیار تصریح کرد: برای آماده سازی این تیم نه مرحله اردوی آماده‌سازی پیش‌بینی کرده بودیم که اردوی پایانی از فردا چهارشنبه ۱۷ مرداد در دانشگاه علم و صنعت آغاز می‌شود و تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت. در حال حاضر تیم در بهترین شرایط آمادگی قرار دارد و تا به امروز هیچ مشکلی از نظر آسیب‌ددیدگی نداریم.

وی مشکل قطعات یدکی ویلچرها را یکی از مشکلات اصلی تیم عنوان کرد و افزود: هرچند در زمان پارالمپیک ریو ویلچرهای مدرن و استاندارد برای بازیکنان خریداری شد، اما در برخی ویلچرها با مشکل قطعات یدکی روبرو هستیم که سعی داریم این قطعات را در آلمان خریداری کنیم. امیدوارم در جریان بازیها با مشکل خاصی مواجه نشویم.

دستیار در پایان از حسن ابدی، محمد محمدنژاد، وحید سعادت پور، سامان بلاغی، جلیل قرنجیک، عادل طرفی، حکیم منصوری، امید هادی اظهر، مرتضی ابراهیمی، محسن طلوعی، مرتضی عابدی و محمدحسین سیاری به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات جهانی آلمان نام برد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون