کد خبر: ۱۸۴۹۱
۱۶:۳۲ -۱۲ مرداد ۱۳۹۷
قهرمان تیراندازی جهان انتظارات از این رشته را در بازی‌های آسیایی با وجود رقیب‌های خوب، بالا عنوان کرد.

ورزش و جوان- الهه احمدی ملی پوش تیم ملی تیراندازی ایران در گفت وگو با پانا درباره وضعیتش قبل از اعزام به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: همه ما مدتهاست که در اردوی تیم ملی هستیم تا با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شویم. انتظارات از تیم ملی تیراندازی بالا است و همه ما این موضوع را می دانیم، اما واقعا در این رشته ما حریفان قوی داریم و نمی توان چیزی را پیش بینی کنیم. کشورهای آسیایی در تیراندازی حرف اول را می زنند و سطح رقابت بین کشورها خیلی نزدیک به هم دیگر است.

قهرمان سال 2018 جهان ادامه داد: در حال حاضر سرمایه گذاری روی تیم ها با سرعت زیادی در حال انجام است، الان کشور هند به سرعت در حال پیشرفت است و در این مدت در تمامی مسابقات عملکرد خیلی خوبی داشته است. این موضوع به خوبی نشان می دهد آنها با چه امکاناتی در حال تمرین و رسیدن به شرایط ایده ال هستند.

احمدی افزود: ما اردوهای خوبی داشتیم و برای رویارویی با حریفان آماده هستیم، همه ورزشکاران در این مدتی که اردو بودند از خیلی از لذتها و تفریحات خود و حتی می توانم بگویم خانواده خود گذاشتند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. در همین مسابقات بازیهای آسیایی من باید بچه چهارساله ام را 40 روز نبینم و این موضوع برای من خیلی سخت است. با این حال همه ما یک هدف داریم و آن هم به اهتزاز درآوردن پرچم ایران است و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 درباره کمبود فشنگ و مهمات در رشته تیراندازی گفت: وضع در مقایسه با قبل کمی بهتر شده است اما همیشه کمبود فشنگ و ساچمه داشته ایم. امیدوارم این مشکل که یکی از مشکلات همیشگی تیراندازی بوده و هست به زودی مرتفع شود.

ملی پوش تیم ملی تیراندازی در پایان خاطرنشان کرد: امسال بالاترین میزان اعزامی بانوان نسبت به دوره های قبل داشتیم و این موضوع جای خوشحالی دارد که بانوان ما همانطور که در خیلی از موضوع‌ها از جمله دانشگاه از آقایان پیشی گرفتند در ورزش هم در آینده این اتفاق بیافتد.


منبع: پانا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون