کد خبر: ۱۸۳۱۱
۲۰:۱۲ -۰۳ مرداد ۱۳۹۷
رضا ملک محمدی می‌گوید که اگر ارز مورد درخواست برای اردوی ترکیه به موقع فراهم شود تیراندازان عازم ترکیه خواهند شد در غیر این صورت سفر لغو می شود.
ورزش و جوان- رضا ملک محمدی در مورد لغو اردوی تیم ملی تیراندازی در هانوفر آلمان پیش از بازی های آسیایی جاکارتا، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سفارت آلمان به ما ویزا نداد وگرنه ما درخواست داده بودیم. بچه‌ها آماده بودند و مجوز لازم برای تمرین نیز دریافت شده بود. قرار بود در آلمان هم تمرین کنیم و هم اسلحه‌ها را تنظیم و فشنگ بیاوریم که نشد.

وی ادامه‌ داد: به جای اردوی هانوفر به دنبال این هستیم که تیراندازان را به ترکیه بفرستیم. تعداد محدودی فشنگ آماده کرده‌ایم تا آنها در ترکیه با حضور مربیان تمرین کنند. البته برای این سفر هم اگر ارز مورد درخواست که وزارت ورزش و جوانان نیز تائید کرده است به موقع فراهم شود، می رویم. اگر به موقع فراهم نشود امکان دارد در ایران بمانیم  و در همین جا تیراندازان زیر نظر مربیان تمرین کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تیراندازان به ترکیه نروند مشکل فشنگ و ساچمه چگونه حل خواهد شد؟ گفت‌: از این بابت مشکلی در ایران نداریم. کمبود فشنگ و ساچمه در ایران نداریم. در انبارها به اندازه کافی فشنگ و ساچمه داریم. برای بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی کره هم فشنگ و ساچمه کنار گذاشته‌ایم. تیراندازان باکس بندی کردند و هر نفر برای سلاح خود ساچمه و فشنگ آماده نگه داشته است.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا برای تمرین در ایران نیز مشکلی وجود نخواهد داشت، توضیح داد: بله. برای تمرین هم فشنگ و ساچمه کنار گذاشته ایم،  ولی مطمئنا با مقداری صرفه جویی خواهد بود. اگر به هانوفر  می‌رفتیم فشنگ و شاچمه به وفور موجود داشتیم. اما در این جا باید مقداری به خودمان فشار بیاوریم.

وی در پایان در خصوص شرایط ملی‌پوشان و مربیان آنها، گفت‌: بچه‌ها عالی هستند هر روز به دیدن آنها می روم. تپانچه‌ای‌ها در حال استراحت هستند. برخی از بچه‌ها نیز برای المپیاد دانشجویی رفته‌اند و مابقی در تمرین به سر می برند. گوران ماکسیمویچ بامداد دیروز (سه‌شنبه) به مرخصی یک هفته‌ای رفته است و بعد از آن مجددا به تمرینات ملحق می‌شود. او زن و بچه دارد و باید به خانواده‌ ملحق شود، اما بقیه مربیان داخلی بالای سر بچه‌ها هستند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون