کد خبر: ۱۸۲۷۷
۲۰:۳۲ -۰۱ مرداد ۱۳۹۷
رئال مادرید پرس و جوها درباره جذب کریستین پولیسیچ را آغاز کرده است.
ورزش و جوان- به نقل از دیلی میل، کریستین پولیسیچ در دیدار شب گذشته دورتموند مقابل لیورپول در جام بین المللی قهرمانان نمایشی درخشان داشت و با زدن ۲ گل، نقشی کلیدی در پیروزی ۳-۱ شاگردان لوسین فاوره ایفا کرد.

این بازیکن ۱۹ ساله هدف اول بایرن مونیخ برای جانشینی آرین روبن و فرانک ریبری بوده است اما به نظر می‌رسد باواریایی ها رقبایی جدی در راه جذب او دارند.

رئال مادرید آگاه است که چلسی در این تابستان به راحتی دست از هازارد برنمی‌دارد و نیمار نیز بارها عنوان کرده در پاریسن‌ژرمن خواهد ماند. در چنین شرایطی رئالی ها، پولسیچ را به لیست خرید خود اضافه کرده اند.

این ملی پوش آمریکایی به عنوان وینگر بازی می‌کند اما قابلیت بازی به عنوان مهاجم دوم را نیز داراست و ارزش او در حدود ۶۰ میلیون پوند برآورد شده است.

مادرید ارتباط خوبی با دورتموند دارد و اخیرا اشرف حکیمی، مدافع راست جوان رئال به شکل قرضی راهی سیگنال ایدونا پارک شد.  

چلسی نیز در کنار دیگر باشگاه های لیگ برتری یعنی لیورپول و منچستریونایتد برای جذب پولیسیچ ابراز علاقه کرده بود اما حضور دو غول فوتبال اروپا یعنی بایرن و رئال، می‌تواند هر تیم لیگ برتری را از صحنه به در کند.

بارسلونا نیز به جذب پولیسیچ علاقه نشان داده اما در حال حاضر تمرکز بلوگرانا معطوف به جذب ویلیان، وینگر برزیلی چلسی شده است.


منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون