کد خبر: ۱۸۲۱۵
۱۹:۵۱ -۲۹ تير ۱۳۹۷
تاهیت چونگ برای اولین بار برای تیم اصلی یونایتد به میدان رفت.
ورزش و جوان- منچستریونایتد در نخستین مسابقه خود در تور پیش فصل تابستانی ۲۰۱۸، مقابل کلاب آمریکا با تساوی ۱-۱ متوقف شد، در این مسابقه ماتا تک گل شیاطین سرخ را زد. ضمن این که در این بازی تاهیت چونگ جوان ۱۸ ساله هلندی شیاطین سرخ برای اولین بار با پیراهن تیم اصلی به میدان رفت. مورینیو در پایان مسابقه درباره عملکرد این جوان و شرایط تیمش گفت:

    تاهیت عملکرد خوبی داشت، او با این قصد به زمین آمده بود تا خودش را نشان دهد و در شرایطی که بعد از خروج مارسیال، بازیکن هجومی و خلاق در ترکیب تیم نداشتیم، او این کار را انجام داد. حرکتش روی ضربه منجر به گل خوب بود، سانتر فوق العاده ای انجام داد. او با اعتماد به نفس بازی کرد. البته از نظر فیزیکی او هنوز محدودیت هایی دارد، در تماس های بدنی با بازیکن رقیب باید بهتر شود. اما وقتی حرکت می کرد و در موقعیت های یک به یک قرار می گرفت، کیفیتش را به رخ می کشید.

    در کل بازی خوبی بود، بعد از پنج روز تمرین، نیاز بود بازی کنیم و مقابل تیمی بازی کردیم که سه روز تا شروع لیگ مکزیک فاصله دارد. آن ها با انرژی و توان شان ما را به چالشی کشیدند که خیلی اماده اش نبودیم اما جلسه تمرینی خوبی بود.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون