کد خبر: ۱۸۱۶۱
۱۹:۴۷ -۲۷ تير ۱۳۹۷

چه کسی مدیر استقلال می‌شود؟

رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز صبح از سمت خود استعفا داد.
ورزش و جوان- انتقادها علیه مدیریت استقلال کار خودش را کرد و رضا افتخاری پس از دو سال حضور در باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داد. استعفایی که با توجه به فضای کنونی مورد قبول وزارت ورزش قرار خواهد گرفت.

اولین سوالی که برای هواداران استقلال پیش آمده چه کسی جانشین افتخاری خواهد شد. گزینه اصلی امیرحسین فتحی است. فتحی یک ماه پیش جایگزین حسینعلی قریب عضو مستعفی در هیات مدیره باشگاه استقلال تهران شد تا هیات مدیره این باشگاه کامل شود.

از همان روزی که فتحی به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال درآمد شایعه حضورش در پست مدیرعاملی هم مطرح شد اما او چندین بار عنوان کرد از حضورش به جای رضا افتخاری بی خبر است.

باوجود انکار فتحی به نظر می رسد او گزینه اصلی است. احتمالا وزارت ورزش فتحی را به عنوان سرپرست معرفی خواهد کرد تا این روزهای بحرانی را پشت سر بگذارد.

در روزهای اخیر هواداران استقلال شدیدا از پندار توفیقی، حسن زمانی و عباس ملکی دیگر اعضای هیات مدیره انتقاد داشتند و احتمال کنار رفتن این سه هم وجود دارد. در این شرایط فتحی اما کمتر وارد کشمکشهای روزهای اخیر شد تا شانس مدیرعاملی یا سرپرستی‌اش از بین نرود.

از طرفی احتمال ترمیم هیات مدیره هم وجود دارد. حسینعلی قریب دو سال پیش حاضر نشد با افتخاری کار کند و از هیات مدیره استعفا داد، این احتمال وجود دارد دوباره نام قریب برای مدیریت استقلال مطرح شود.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون