کد خبر: ۱۸۰۸۱
۱۹:۲۲ -۲۴ تير ۱۳۹۷

لادروپ: عملکرد ایران در روسیه عالی بود/ کی‌روش کارش را در تیم ملی به خوبی انجام داده است

اسطوره فوتبال دانمارک معتقد است تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش عملکرد عالی در جام بیست‌ویکم داشته است.
ورزش و جوانمیشل لادروپ که برای تماشای دیدار امشب (یکشنبه) فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو حضور پیدا کرده در خصوص عملکرد تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در جام بیست‌ویکم گفت: عملکرد ایران در جام جهانی عالی بود و به صعود از مرحله گروهی خیلی نزدیک بود و در بازی با پرتغال این شانس را داشت.

وی در تکمیل صحبت‌های خود با اشاره به کسب چهار امتیاز توسط تیم ملی ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: به نظرم نتایج تیم ملی فوتبال ایران در این دوره خیلی خوب بود، چرا که اسپانیا و پرتغال بخت اول صعود از این گروه بودند و به اعتقاد من بازیکنان ایران کارشان را به خوبی انجام دادند.

سرمربی کنونی الریان قطر همچنین از سرمربی پرتغالی تیم ملی تمجید و تأکید کرد: به نظرم کارلوس کی‌روش کارش را در تیم ملی به خوبی انجام داده است.

ستاره پیشین تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در مورد شناختش از فوتبال ایران هم گفت: از آنجایی که در لیگ قهرمانان آسیا چندین بار مقابل نمایندگان ایران قرار گرفته‌ام، برخی از تیم‌های ایرانی را می‌شناسم و باید بگویم ایران فوتبالیست‌های قدرتمندی دارد. به اعتقاد من تیم ملی ایران مقابل تیم‌های بزرگی همچون پرتغال و اسپانیا عالی کار کرد.

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون