کد خبر: ۱۸۰۱۹
۲۱:۱۹ -۲۱ تير ۱۳۹۷

هوگو سانچز: ناراحتم چون رونالدو هنوز هم بهترین بود؛ یک بازیکن به تنهایی نمی تواند جای او را پر کند

هوگو سانچز، اسطوره و مهاجم سابق باشگاه رئال مادرید از جدایی کریستیانو رونالدو ابراز تأسف کرد چرا که معقتد است او هنوز هم بهترین بازیکن دنیا بود.
ورزش و جوان- سانچز در جشن تولد ۶۰ سالگی خود مصاحبه ای با Radio MARCA داشت و در رابطه با جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و انتقال به یوونتوس گفت:

    به عنوان هوادار رئال مادرید، احساس ناراحتی می کنم چون می خواهید چنین بازیکنانی در تیم بمانند، اما او تصمیم گرفت که در اوج و با وجود قراردادی که داشت، جدا شود. دل همه برای او تنگ خواهد شد چون رونالدو یک بازیکن نمادین است. او یک اسطوره است و کار هایی که کرده تا مدت زمانی طولانی در یادها خواهد ماند، مثل کاری که آلفردو دی استفانو، خوانیتو، امیلیو بوتراگوئنو و من انجام دادیم. آمار او گویای همه چیز است. رئال مادرید همیشه خواهان بهترین هاست و رونالدو هنوز هم بهترین بود بنابراین هر دو شکست خوردند.

    رئال مادرید به خرید بهترین بازیکنان ادامه خواهد داد و فلورنتینو پرز هم به این فکر می کند که چطور این جای خالی را پر کند. آنها سعی کردند رونالدو را حفظ کنند چرا که تکرار آمار گلزنی هر ساله او سخت خواهد بود. او تضمین کننده گل های فراوان و مداومی بود و فکر نمی کنم تنها یک بازیکن بتواند جای خالی او را پر کند. نیمار می تواند، چرا که با کیفیت است، اما او هم یک گلزن نیست، هرچند از لحاظ چهره تبلیغاتی، رهبری و پرستیژ، گزینه خوبی است.

    در غیر اینصورت، کیلیان امباپه و ادن هازارد هر دو گزینه های بااستعدادی هستند. فکر می کنم تا چند سال دیگر امباپه به سطح رونالدو و لیونل مسی خواهد رسید.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون