کد خبر: ۱۸۰۱۷
۲۱:۱۸ -۲۱ تير ۱۳۹۷

اثر کریس‌ رونالدو؛ رئال مادرید در ۲۴ ساعت ۱ میلیون فالوور توییتری از دست داد!

انتقال رونالدو از رئال به یووه، اثر چشمگیری بر صفحات مجازی دو تیم داشته است.
ورزش و جوان- به نقل از آاس، خب انتقال کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس تاثیر چشمگیری بر فعالیت های کهکشانی ها در فضای مجازی داشته و رئالی ها در حدود یک میلیون دنبال کننده توییتری از دست داده اند. 

در زمان انتقال رونالدو، حساب توییتر باشگاه رئال ۳۱‌.۹۷ میلیون دنبال کننده داشت و حالا در زمان نگارش این مطلب (پنجشنبه) این تعداد به ۳۱.۰۲ میلیون دنبال کننده کاهش پیدا کرده است. 

شبکه اجتماعی توییتر در چند روز اخیر اقدام به پاک کردن حساب های جعلی و ساختگی کرده است اما بعید به نظر می‌رسد کاهش شدید دنبال کنندگان رئال تنها به این قضیه ربط داشته باشد.

با وجود این کاهش شدید، رئال همچنان و با اقتدار بیشترین تعداد دنبال کنندگان در بین همه تیم های فوتبال در توییتر را دارد. این تیم با بیش از ۳۰ میلیون دنبال کننده، فاصله زیادی با بارسلونا (۱۳.۸ میلیون) و اتلتیکو مادرید (بیش از ۴ میلیون) دارد.

رفتن رونالدو به یوونتوس، در سمت مقابل موجب رونق حساب بیانکونری در توییتر شده است. در روزهای پس از این انتقال، حساب رسمی یوونتوس در توییتر بیش از ۱.۱ میلیون دنبال کننده جذب کرده تا حالا تعداد فالوورهای این تیم با افزایشی ۲۰ درصدی نسبت به قبل، به ۶‌.۱۷ میلیون دنبال کننده برسد.

کریس رونالدو خود در توییتر ۷۴ میلیون دنبال کننده دارد و با اختلاف محبوب ترین بازیکن دنیای فوتبال در این پایگاه اجتماعی است. نیمار ستاره برزیلی پی‌اس‌جی نیز با ۴۰ میلیون دنبال کننده در جایگاه دوم حضور دارد. البته در فهرست محبوب ترین بازیکنان در توییتر نامی از لیونل مسی نمی‌بینیم، چرا که او حسابی رسمی در این شبکه اجتماعی ندارد.

منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون