کد خبر: ۱۷۹۸۶
۱۸:۳۸ -۲۰ تير ۱۳۹۷

عذرخواهی ابراهیمی از هواداران: تصمیم دارم چالش جدیدی را تجربه کنم

امید ابراهیمی هافبک ملی پوش باشگاه استقلال تهران با انتشار پستی در اینستاگرام از دلایل جدایی خود از استقلال حرف زد.
ورزش و جوان- ابراهیمی که یکی از ستاره‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود بعد از درخشش در این رقابت‌ها، باشگاه استقلال تهران را ترک کرد و راهی باشگاه الاهلی قطر شد.

انتقال ابراهیمی به الاهلی به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد و آن‌ها در روزهای گذشته و در فضای مجازی اعتراضاتی را به این بازیکن ملی‌پوش کردند.

ابراهیمی بعد از پیوستن به الاهلی و اعتراضاتی که به او شد، با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت:

    سلام به تمام هواداران تیم بزرگ استقلال طی این دو روز گذشته متوجه دلیل ناراحتیه هواداران تیمم شدم. من دو روز قبل وقتی صبح از خواب بیدار شدم، پیجم را باز کردم شوکه شدم از اینهمه فحش و ناسزا چون انتظارش را از هوادارانی که اینهمه با جون و دل و اینهمه با عشق براشون زحمت کشیدم را نداشتم. تصمیم گرفتم عکسم را بردارم و پیجم را ببندم واسه همیشه ولی گفتم بیام حرفام را بهتون بزنم. در مورد رفتنم هم مثل خیلی‌ها بهونه نمیارم و دلخوری هم ندارم. تصمیم به این دارم که این چالش جدید رو تجربه کنم. من خودم را از شما جدا نمی‌دونم و به پوشیدن این لباس افتخار میکنم و بابت این موضوع که باعث رنجش شما شد از همه عذرخواهی میکنم. رفتنم هم تصمیم شخص خودم بوده نه حمایت و تشویق کسی. استقلال قبل از من هم بزرگ بود بعد از من هم بزرگ میمونه. بهترینید، دوستتون دارم به امید دیدار.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون