کد خبر: ۱۷۷۷۳
۱۷:۵۱ -۱۲ تير ۱۳۹۷
در جریان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان ۳ نماینده ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
ورزش و جوان- رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان از ساعت ۱۲ و سی دقیقه به وقت تهران در زاگرب پایتخت کرواسی آغاز شد و ۵ نماینده دیگر ایران به مصاف رقبایشان رفتند .

در وزن ۴۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا ۲۰۱۸ در دور اول به مصاف فیشر از سوئیس رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۱۵ ثانیه با نتیجه یازده بر صفر به برتری رسید.خلیلی در دور دوم نیز سارانتویار از مغولستان را یازده بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی رسید. خلیلی برای رسیدن به فینال امشب(سه شنبه) به مصاف احمت یوسل از ترکیه می رود.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، سید عرفان جعفریان دارنده مدال برنز آسیا ۲۰۱۸ پس از استراحت در دور نخست، مقابل اسراییل بایتازایف از روسیه مقتدرانه و با نتیجه ده بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید. جعفریان در ادامه مقابل اشرف کریم زاد از آذربایجان قاطعانه و با نتیجه ده بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی اکبر فضلی خلیلی در دور نخست با نمایشی خوب برابر آلیبگوف کشتی‌گیر روسی الاصل بحرین با نتیجه قاطع ۹ بر یک به برتری رسید اما در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی برابر حمزه آلاکا از ترکیه ده بر صفر شکست خورد.در صورت صعود این کشتی گیر ترک به فینال، فضلی راهی گروه بازنده ها می شود تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند. این کشتی گیر ترک راهی مرحله نیمه نهایی شده است و باید با حریف روس مبارزه کند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، محمد نخودی دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۷ و طلای آسیا ۲۰۱۸ پس از استراحت در دور اول به مصاف سواما از ژاپن رفت و در پایان با نمایشی ضعیف با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر ژاپنی مقابل حریف گرج، نخودی خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، علیرضا عبداللهی دارنده مدال طلای آسیا در مبارزه نخست برابر غفوراف از قزاقستان قاطعانه و با نتیجه ده بر صفر پیروز شد.عبداللهی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی نیز در یک‌مبارزه سخت برابر آلبرت جیمز فراری از آمریکا با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید. وی سپس مقابل مونو داهیا از هند در مدت زمان ۳۰ ثانیه ده بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید . عبداللهی برای رسیدن به فینال باید از سد ژوهانس مایر از آلمان بگذرد.

همچنین از رقابت های ۵ وزن اول در وزن ۴۸ کیلوگرم مهدی ویسی در جدول شانس مجدد برابر کاسئی تانابه از ژاپن در حالیکه تا ثانیه های پایانی ۴ بر ۲ عقب بود ۲ امتیاز دیگر گرفت و با نتیجه ۴ بر ۴ پیروز شد و به رده بندی رسید تا امشب به وقت تهران برای کسب مدال برنز به مصاف گگلاشویلی از گرجستان برود .

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های ۵ وزن نخست که از روز گذشته آغاز و امشب (سه شنبه) با برگزاری دیدارهای رده بندی و نهایی به پایان می رسد، محمدرضا قیاسی در وزن ۸۰ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۱۰ کیلوگرم از ساعت ۲۰ و سی دقیقه امشب(سه شنبه) برای کسب مدال طلا به ترتیب برابر رقبای روس و آمریکا به روی تشک می روند. همچنین محمد کریمی در وزن ۶۵ کیلوگرم برای کسب مدال برنز مقابل کشتی گیر ارمنستان به روی تشک می رود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون