کد خبر: ۱۷۶۶۸
۱۹:۱۵ -۰۶ تير ۱۳۹۷
پس از آغاز اردوها و تمرینات تیم ملی والیبال "ب" ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا روز گذشته داورزنی از اعزام تیم اصلی به جای تیم "ب" خبر داد.
ورزش و جوان- پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر آمدن یا نیامدن خوان سیچلو به ایران برای قبول هدایت تیم‌ ‌ملی والیبال "ب" ایران در بازی‌های آسیایی، بالاخره در اوایل خرداد ماه احمد ضیایی خبر از انتخاب جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی "ب" داد و محمد خمسه و محمدرضا تندروان به عنوان کمک مربی معرفی شدند. پس از تعیین سرمربی اما باز هم با تاخیر اردوی اول تیم‌ ‌ملی "ب" با دعوت از 50 بازیکن آغاز شد.

اردوی نخست تیم‌ ‌ملی "ب" والیبال از نیمه دوم خرداد شروع به کار کرد و حتی رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک به همراه نصرالله سجادی و در حضور رسانه‌ها از تمرینات ملی‌پوشان در سالن فدراسیون والیبال بازدید کردند و در آن روز تمامی مسئولان حاضر از حمایت کامل از تیم‌ ‌ "ب" خبر دادند.

با جدی‌تر شدن تمرینات برای حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، سید عباسی با عادل غلامی و شهرام محمودی نیز برای کمک به تیم "ب" وارد صحبت شد.  

اردوی نخست تیم‌ ‌"ب" ایران که قرار بود تا سوم تیرماه به طول بیانجامد، برگزار شد و با توجه به برنامه باید پس از دو روز تعطیلی از امروز (چهارشنبه) شروع شود، اما با صحبت‌های روز گذشته محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌ ‌ملی تیروکمان کاملا شرایط تغییر کرد.

داورزنی در حاشیه این بازدید، گفت‌:  در جلسه‌ای که در وزارت ورزش و جوانان داشتیم تصمیم بر این شد به جای تیم‌ ‌ملی "ب" تیم اصلی را اعزام کنیم. این تصمیم را به این دلیل گرفته ایم که مردم دوست دارند والیبال مدال بگیرد.

این صحبت‌ها از طرف داورزنی در حالی اعلام شد که فدراسیون والیبال در حال‌ حاضر در شوک قرار دارد و پس از اعلام این خبر هنوز هیچ فردی حاضر به پاسخگویی نیست.

این تصمیم با وجود آن گرفته شده است که فدراسیون والیبال هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداده است، اما شنیده ها حاکی از تعطیلی اردوهای تیم "ب" دارد.

حال با توجه به شرایط ایجاد شده باید این سوال را پرسید که رییس در والیبال ایران کیست و چرا نباید این موضوع از سوی فدراسیون والیبال اعلام شود؟ همچنین تکلیف انتخاب سرمربی برای تیم ملی ب و اردوهای این تیم برای بازیهای آسیایی چیست و چرا  فدراسیون والیبال در فاصله کمتر از دو ماه تا بازیهای آسیایی تکلیف خود را نمی‌داند.

شبهات در پاسخ به این سوالات آنجا بیشتر می‌شود که از روز گذشته تاکنون ضیایی، منظمی، درخشنده، سید عباسی و دیگر افراد مرتبط با تیم‌ ‌ملی "ب" به هیچ عنوان پاسخ تلفن‌هایشان را نمی‌دهند و از جواب دادن فرار می‌کنند. سایت رسمی فدراسیون والیبال نیز تاکنون هیچ خبری درباره حضور تیم اصلی در بازیهای آسیایی نداده و هیچ اعلام رسمی از سوی فدراسیون والیبال نمی‌شود. این درحالی است که معاون قهرمانی وزارت ورزش روز گذشته برای این فدراسیون تعیین تکلیف کرده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون