کد خبر: ۱۷۲۷۳
۲۲:۰۲ -۲۰ خرداد ۱۳۹۷
به نظر می رسد که زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید، حتی پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا و سومین قهرمان به همراه کهکشانی ها، مذاکراتی با باشگاه سابق خود برای قبول هدایت آنها داشته است.
ورزش و جوان- زین الدین زیدان، اسطوره تیم رئال مادرید پس از روی کار آمدن به عنوان مربی رئال مادرید در پی اخراج کارلو آنچلوتی، در طی دو فصل و نیم هدایت کهکشانی ها کارنامه ای خارق العاده شامل سه قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا از خود بر جای گذاشت. زیدان فرانسوی پس از فتح سیزدهمین عنوان قهرمانی اروپای رئال مادرید، در کنفرانسی مطبوعاتی ار سمت خود استعفا کرد تا دنیای فوتبال را در شوک فرو برد.

از همان زمان گمانه زنی ها مبنی بر جانشین احتمالی او در سانتیاگو برنابئو آغاز شد و از ماکسیمیلیانو الگری، سرمربی ایتالیایی و موفق یوونتوس به عنوان یکی از گزینه های جانشینی زیدان نام برده شد. الگری با رد این شایعات عنوان کرد که قصد جدا شدن از یوونتوس را ندارد.

اکنون رسانه های اسپانیایی اعلام می کنند که پیش از آغاز فینال لیگ قهرمانان اروپا در کیف، زیدان با مسئولان باشگاه یوونتوس مذاکره داشته است و با آنها برای جانشینی الگری در پایان فصل آینده یعنی در تابستان ۲۰۱۹ به توافق رسیده است.

زیدان چند فصل در دهه نود بازیکن یوونتوس بود و هیچ گاه علاقه خود جهت همکاری مجدد با این باشگاه و احترامی که برای آنها قائل است را مخفی نکرده است.


منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون