کد خبر: ۱۷۱۹۰
۱۰:۱۹ -۱۷ خرداد ۱۳۹۷
عثمان دمبله، ستاره جوان بارسلونا نسبت به شایعات پیوستن آنتوان گریزمن، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید به بارسلونا واکنش نشان داده و این انتقال را فوق العاده توصیف کرده است.
ورزش و جوان- آنتوان گریزمن، مهاجم و ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید باز هم فصل درخشان دیگری را به همراه تیم خود و دیگو سیمئونه سپری کرد تا علیرغم اینکه به تازگی قرارداد خود را با روخی بلانکوس تمدید کرده است، باز هم در کانون توجه و شایعات نقل و انتقالات اروپا قرار داشته باشد.

عثمان دمبله، ستاره جوان بارسلونا که خود در تابستان گذشته و با انتقالی جنجالی از بروسیا دورتموند راهی آبی و اناری پوشان شد، نسبت به انتقال احتمالی هم تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه به نیوکمپ ابراز خرسندی کرد. دمبله در مصاحبه ای در این خصوص گفت:

    درباره موضوع انتقال او زیاد با هم صحبت نکرده ایم، اما انتقال او به بارسلونا فوق العاده خواهد بود. او بازیکن و مهاجمی بزرگ است و فکر می کنم به قوی تر و بهتر شدن ما کمک خواهد کرد.

دمبله در ادامه مصاحبه خود به صحبت درباره فصل اول حضورش در بارسلونا پرداخت و گفت:

    اولین فصل با وجود مصدومیت های زیاد فصل سختی است. مصدومیت های زیادی داشتم و چیزهای زیادی برای یاد گرفتن وجود داشت. اما با تمام این مسائل من خوشبین هستم. باشگاه، تیم و رئیس باشگاه به من اعتماد دارند. ببینیم در فصل پیش رو اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.

    در زمینه تاکتیکی و همچنین مسائل دفاعی پیشرفت خوبی داشته ام، در بارسلونا بیش از همیشه در دفاع شرکت می کنم. حتی اگر توپ را زیاد هم در اختیار داشته باشیم باز هم نمی خواهیم آنرا از دست بدهیم. معمولا توپ از دست نمی دهیم، اما باید مراقب باشیم. من هم در دفاع شرکت می کنم چون ما یک تیم هستیم.

عثمان دمبله در تابستان گذشته و تنها پس از یک فصل حضور در دورتموند با انتقالی پر سر و صدا و جنجالی با ۹۸ میلیون یورو به بارسلونا پیوست.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون