کد خبر: ۱۶۴۳۸
۲۰:۴۸ -۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
علیرضا حاتم سرپرست تیم سایپا به دلایل موفقیت این تیم تحت هدایت علی دایی در فصل گذشته اشاره می کند.
ورزش و جوان- حاتم که پیش از این هم در راه آهن و پرسپولیس در کنار دایی بود، در سایپا وظیفه سرپرستی تیم فوتبال را برعهده داشت. نارنجی پوشان سایپا در این فصل در شرایطی با حضور دایی و بازیکنان جوانش در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفت که با تیم سوم جدول، یعنی استقلال، در کسب امتیاز برابر بودند اما به علت تفاضل گل کمتر در رده چهارم جای گرفتند. با توجه به حضور استقلال در فینال جام حذفی و احتمال قهرمانی این تیم، سایپایی‌ها شانس حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را خواهند داشت. حاتم در گفتگویی اختصاصی با وب سایت برنامه نود حاضر شد و به سئوالات خبرنگار سایت نود پاسخ گفت. وی در ابتدای صحبت‌های خود، ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی و تدارکات این تیم گفت: باید تشکر ویژه‌ای از علی دایی سرمربی موفق سایپا داشته باشم و نتایج خوب و موفقیت‌های تیم فوتبال سایپا را به پرسنل این گروه خودروسازی و اعضای باشگاه تبریک بگویم. پیروزی مقابل پیکان در دربی حساس خودروسازان در دیدار پایانی لیگ را نیز به پرسنل گروه خودروسازی سایپا تقدیم می‌کنم. پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود و بازیکنان و مربیان تمام تلاش خود را کردند تا در این بازی با موفقیت و کسب هر سه امتیاز از زمین خارج شویم.

سرپرست سایپا  در ادامه صحبت‌های خود افزود: تیم خوبی در لیگ هفدهم داشتیم و جوان‌ترین تیم لیگ برتر به شمار می‌رفتیم. تمرینات ما در شروع فصل از خرداد سال گذشته آغاز  شد و ثمره این شروع زودهنگام تمرینات را در طول فصل دیدیم. مهدی ترابی کاپیتان دوم‌ ما تنها ۲۴ سال داشت که نشان از تیم جوان و پرتلاش ما دارد. کمبودهایی که در طول نیم‌فصل اول توسط کادر فنی رصد شده بود، با نظر آقای دایی و تلاش باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی برطرف شد. بازیکنان خوبی در نیم‌فصل اضافه کردیم که کمک حال تیم شدند و تاثیر مثبتی روی نتایج تیم گذاشتند. اساس تیم ما را بازیکنان جوان تشکیل می‌دادند و ۶ بازیکن زیر ۲۵ سال و ۴ بازیکن زیر ۲۳ سال در میان بازیکنان اصلی ما حضور داشتند. به جز این بازیکنان جوان، حداقل ۱۰ بازیکن جوان دیگر در لیست خود داشتیم که برخی از آنها کم و بیش در لیگ هفدهم به میدان رفتند و بین ۵ تا ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال در هر بازی روی نیمکت ما حضور داشتند که این نفرات پشتوانه خوبی برای آینده سایپا خواهند بود.

 سرپرست سایپا در ادامه تاکید کرد: تیم انسجام و همبستگی کافی داشت. به رغم جوانی، سایپا ار همدلی خوبی بهره‌مند بود و به معنای واقعی کلمه تیم بودیم. بازیکنان تیم توانستند کیفیت خود از نظر فنی و تاکتیکی را به حد قابل قبولی برسانند و هر کار فنی که در بازی مشاهده می‌شد، به دفعات در تمرینات مرور شده و کاملا ثمره کار تمرینی بود؛ بازیکنان توصیه‌های کادر فنی را به نحو احسن در زمین پیاده می‌کردند. به طور کل در این فصل روند مثبت و رو به رشدی داشتیم و این مهم با تلاش و پشتکار بازیکنان به دشت آمد که قابل تقدیر است. چنین بازیکنانی کمتر در باشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورند و به نظر بنده لایق بهترین‌ها هستند. در مجموع از سرمربی محترم باشگاه سایپا که همواره مرا مورد محبت قرار داده‌اند و همپنین مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم روزهای خوب این باشگاه ادامه داشته باشد.

حاتم درباره برنامه های فصل آتی گفت: آقای دایی قرارداد دارند و باشگاه هم تمایل ویژه ای به ادامه این همکاری دارد. خوشبختانه آقای دایی و مدیریت باشگاه فصل قبل هوشمندانه عمل کرده و اقدام به عقد قراردادهای دو سه ساله با بازیکنان کردند و شرایط و جو تیم به گونه ای است که همه نفرات تمایل به ماندن دارند. نفرات جوان تیم هم فصل بعد حرف های بسیار بیشتری برای گفتن دارند و با جذب بازیکن جدید نیز تیم تقویت می شود. تا جایی که می دانم آقای دایی و کادر فنی نمی خواهند شاکله تیم را زیاد تغییر دهند. باشگاه از آقای دایی درخواست کرده برنامه ها و موارد مورد نیاز را اعلام کند و این اتفاق هم رخ خواهد داد. بنده شخصا ایمان دارم که سایپا در فصل آتی حرف های بسیار برای گفتن دارد و از هم اکنون می توان نوید یک تیم مقتدرتر از فصل جاری را داد.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون