کد خبر: ۱۵۷۷۳
۲۱:۵۳ -۱۹ فروردين ۱۳۹۷

رئال مادرید ۱-۱ اتلتیکومادرید؛ تساوی در دربی مادرید به نفع بارسلونا

دو تیم شهر مادرید به تساوی رضایت دادند.
ورزش و جوان-  دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید از ساعت ۱۸:۴۵ از هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول میزبان بازی را بهتر شروع کرد و حملات خود سمت دروازه روخی بلانکوس طراحی کرد، اما یان اوبلاک از گلزنی کریستیانو رونالدو و یارانش جلوگیری کرد. اوبلاک در دقیقه بیست و هشت بار دیگر ضربه ناجی تیمش شد و ضربه واران در محوطه جریمه را مهار کرد. سه دقیقه بعد این بار ناواس تک به تک دیگو کاستا را مهار کرد. در دقیقه چهل و دو شوت زیبای مارسلو به تیرک دروازه اوبلاک برخورد کرد و در برگشت باز هم اوبلاک سوپر سیو کرد و اجازه نداد اتلتیکو بازنده به رختکن برود. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم رئال مادرید توانست زودتر از حریف خود به گل برسد. سانتر بیل از سمت راست و ضربه روی پا رونالدو قفل دروازه اوبلاک را در دقیقه پنجاه و سه گشود. خوشحالی میزبان تنها چهار دقیقه طول کشید تا گریزمان روی پاس رو به عقب ویتولو در محوطه جریمه گل مساوی را به ثمر برساند. در دقیقه شصت و چهار زیدان، رونالدو را از بازی بیرون کشید و بنزما را به بازی آورد، اما رئال مادرید باز هم مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و بار ها دروازه اتلتیکو را تهدید کرد. فشار بالای سفید پوشان نتیجه ای در بر نداشت تا این دیدار با نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون