کد خبر: ۱۵۷۶۷
۲۱:۴۸ -۱۹ فروردين ۱۳۹۷
کمال کامیابی‌نیا نتوانست از فرصت‌های گلزنی به دست آمده در بازی با پدیده گل بسازد. بدشانسی و درخشش گلر پدیده اجازه نداد تا کمال زننده گل قهرمانی سرخپوشان باشد. اگرچه حالا او هم برنده این جام و البته، از ستارگان تاثیرگذار تیم برانکوست.
ورزش و جوان- کمال کامیابی‌نیا اولین بازیکن پرسپولیس در بازی با پدیده بود که موقعیت مسلم گلزنی به دست آورد اما نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند. در دقایق میانی نیمه اول پاس بی‌نقش امیری را کامیابی‌نیا در مقابل دروازه تقریبا خالی پدیده نتوانست به گل تبدیل کند. کمال یک گام برای به ثمر رساندن گل قهرمانی پرسپولیس کم آورد تا امیری در ادامه بازی خودش برای گلزنی دست به کار شود. در نیمه دوم هم کامیابی‌نیا موقعیتی به دست آورد که با شوتی محکم دروازه پدیده را تهدید کرد اما جلالی‌راد با وجود این که دید مناسبی نداشت اما ضربه کمال را از فاصله‌ای کم دفع کرد تا همچنان هافبک قرمزها در حسرت گل بماند. همین دروازبانی که در دقایق ابتدایی نیمه دوم برابر کمال درخشید در ادامه نتوانست برابر ضربه سر وحید امیری واکنش مناسبی داشته باشد تا گل قرمزها، به نام امیری ثبت شود.

کمال در کمال بدشانسی و کمی هم بی‌دقتی، نتوانست در روزی که نشان داد سرشار از انگیزه برای گلزنی‌ست نقشی در گل قهرمانی پرسپولیس داشته باشد. هافبک تیم برانکو طبق آمار متریکا به طور میانگین در هر بازی ۱ شوت میزد اما در بازی امروز و با انگیزه‌ای ویژه‌ دو بار با شوت‌هایش تا آستانه فروپاشی دروازه پدیده هم رفت اما در نهایت نتوانست نام‌اش را در فهرست گلزنان بازی ثبت کند. اگرچه حضور مستحکم او در خط هافبک تدافعی و نقش پررنگ‌اش در از کار افتادن خط هافبک پدیده غیرقابل انکار بود.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون