کد خبر: ۱۵۳۶۸
۲۲:۵۴ -۰۴ فروردين ۱۳۹۷
رئال مادرید آماده است در تابستان برای خرید مارکوس رشفورد پیشنهادی ارائه دهد.به گزارش وب سایت نود و به نقل از روزنامه اسپانیایی اسپورت، رشفورد ۲۰ ساله به هدف بالقوه فلورنتینو پرز در فصل تابستان
ورزش و جوان- پرز قصد دارد به قوای هجومی تیمش در فصل تابستان جانی تازه دهد.
کریستیانو رونالدو و کریم بنزما ۳۰ سالگی را رد کرده اند و گرت بیل نیز دائما به بازگشت به انگلستان، و البته رفتن به اولدترافورد، لینک می‌شود.

جوان، هیجان انگیز و مستعد تبدیل شدن به بازیکنی در کلاس جهانی، رشفورد تمامی شرایط بازیکن دلخواه زیدا و پرز را دارد و آن ها قصد دارند از فرصت های محدود بازی او تحت نظر یونایتدِ مورینیو و البته الگو برداری او از رونالدو نهایت استفاده را ببرند.

رشفورد در سال ۲۰۱۷ درباره رونالدو گفته بود:

    " در دوران رشد، عادت به دیدن بازی های رونالدو داشتم، تقریبا همه ی بازی هایش را می‌دیدم. او به وضوح بازیکن درجه یکی است که در زندگی خود افتخارات بسیاری کسب نموده است. پس وقتی بازیکنی نظیر او از شما تعریف می‌کند، باید به خود ببالید."

رونالدو در سال ۲۰۱۶ درباره رشفورد گفته بود:

    "او جوان بسیار خوبی است. من بخشی از خود را در وی می‌بینم. رشفورد جرات دارد، سریع است و در کار با توپ هم توانایی خوبی دارد. من عقیده دارم مهاجمان باید تشنه گلزنی باشند و رشفورد این عطش را دارد. آینده وی کاملا درخشان است.

رد و بدل شدن این صحبت ها نشان می‌دهد که حضور همزمان رشفورد و رونالدو در سانتیاگو برنابئو می‌تواند یک اتفاق رویایی برای مهاجم جوان باشد و وی از رونالدو به عنوان یک ناظر در راه پیشرفت استفاده کند.

رشفورد که در برتری ۱-۰ جمعه شب انگلستان مقابل هلند به صورت ثابت به میدان رفت، در این فصل ۱۴ بار به عنوان بازیکن ثابت برای یونایتد بازی کرده و در ۱۳ بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. وی در تمامی رقابت های این فصل ۱۲ گل و ۸ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون