کد خبر: ۱۵۱۴۹
۲۱:۰۸ -۲۴ اسفند ۱۳۹۶
آبی و اناری پوشان در شب درخشش لیونل مسی توانستند با شکست قهرمان انگلیس به دور بعد لیگ قهرمانان راه یابند.
ورزش و جوان- تیم های بارسلونا و چلسی از دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با پیروزی ۳-۰ بارسلونا تمام شد تا این تیم در مجموع با نتیجه ۴-۱ به دور یک چهارم نهایی صعود کند. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۳: تیم میزبان روی همان نخستین حمله خودش به گل رسید. مسی در داخل محوطه جریمه چلسی قصد پاسکاری با دمبله را داشت اما توپ پس از برخورد با مدافع چلسی به سوارز رسید و این بازیکن دوباره مسی را صاحب توپ کرد. ستاره آرژانتینی هم از زاویه ای بسته دروازه را هدف گرفت و توپ از میان پایاهای کورتوا وارد دروازه شد. 

دقیقه ۲۰: در حالی که چلسی تیم برتر میدان بود بارسا روی یک ضد حمله سریع به گل دوم هم رسید. مسی روی اشتباه فابرگاس صاحب توپ شد و پس از عبور از دو بازیکن چلسی توپ را به دمبله رساند. این بازیکن هم با یک شوت محکم دروازه را باز کرد. 

دقیقه ۳۷: آلونسو روی حرکت خوب ویلیان در موقعیت خوبی قرار گرفت اما تراشتگن با یک عکس العمل زیبا توپ را دور کرد. توپ در برگشت به ژیرو به رسید اما اومتیتی مانع از شوتزنی این بازیکن شد. 

دقیقه ۴۵: چلسی در لحظات پایانی نیمه اول صاحب فرصت خوبی شد اما ضربه آزاد تماشایی آلونسو به تیر دروازه بارسا برخورد کرد. 

دقیقه ۴۸: بارسا در همان ابتدای نیمه دوم روی پاس اشتباه کورتوا صاحب فرصت خوبی شد اما دروازه بان بلژیکی توانست ضربه سوارز را دور کند. 

دقیقه ۵۰: آلونسو پس از برخورد با پیکه در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور در تصمیمی جنجالی دستور به ادامه بازی داد که با اعتراض بازیکنان چلسی همراه شد. 

دقیقه ۶۱: گومز به جای بوسکتس که مصدوم شده بود به بازی آمد. 

دقیقه ۶۳: در حالی که فشار حملات چلسی بیشتر شده بود این بارسا بود که بار دیگر به گل رسید. سوارز توپ را در پشت محوطه به مسی رساند و این بازیکن پس از ورود به داخل محوطه با یک ضربه محکم زمینی که بار دیگر از میان پایاهای کورتوا عبور کرد توانست گلزنی کند. مسی با این گل به آمار ۱۰۰ گل زده در لیگ قهرمانان رسید.

دقیقه ۸۹:  ضربه سر رودریگر روی کرنر ارسالی به تیر دروازه برخورد کرد تا چلسی برای چهارمین در این دو بازی تیر دروازه بارسا را به لرزه دراورد.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون