کد خبر: ۱۵۰۸
۱۶:۰۰ -۲۲ فروردين ۱۳۹۶
وزیر ورزش و جوانان:
محمود سلطانی‌فر روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی پروژه‌های حوزه سلامت با حضور رییس‌جمهور در تنکابن اظهار کرد: سالن ورزشی بزرگ شهدای نعمت آباد تنکابن در دولت یازدهم کلنگ زنی شد و با تلاش صورت گرفته در سفر رییس‌جمهور به مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت.
ورزش و جوان- محمود سلطانی‌فر روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی پروژه‌های حوزه سلامت با حضور رییس‌جمهور در تنکابن اظهار کرد: سالن ورزشی بزرگ شهدای نعمت آباد تنکابن در دولت یازدهم کلنگ زنی شد و با تلاش صورت گرفته در سفر رییس‌جمهور به مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت.

او با بیان این که ورزشگاه نعمت آباد تنکان بسیار زیباست که مشخصات لازم برای تمام ورزش‌های سالنی را دارد  و امکان خوبی برای ورزشکاران و جوانان این منطقه محسوب می‌شود، تصریح کرد: تنکابن کارنامه و دستاوردهای مناسبی دارد و در مسابقات مهم جهانی و بین‌المللی قهرمانان به نامی داشته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که این سالن در هزار و ۲۰۰ متر با اعتبار ۱۵میلیارد ریال ساخته شده است، خاطرنشان کرد: همه باید برای رشد و توسعه ورزش منطقه کمک کنند.

سلطانی‌فر به پروژه‌های دیگر این وزارت‌خانه اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از این پروژه‌ها، ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی در مازندران است؛ جوانان با استعداد مازندرانی در کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و دومیدانی مدال کسب کردند و در المپیک ریو در شمشیربازی می‌توانستیم صاحب مدال شویم این نشان می‌دهد با ساخت مرکز قهرمانی می‌توانیم استعدادهای جدید را شناسایی کنیم.

وی با اشاره به ساخت سالن ورزشی ۵ هزار نفری جویبار که جزء وعده‌های سفر گذشته رییس‌جمهور به مازندران است، اظهار کرد: جویبار پایتخت کشتی ایران و از شهرهای کشتی‌خیز دنیا است که تا امروز قهرمانان به نامی را معرفی کرد و در جهانی افتخارآفرین است.

وزیر ورزش با اشاره به دو مدال جویباری‌ها از جمع ۸ مدال مسابقات المپیک ریو، خاطرنشان کرد: این طرح به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تا به امروز ۲۰ درصد آن تامین شده است و مابقی نیز تا سال آینده تامین و این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

سلطانی فر با بیان این که تا به امروز هزار و ۱۹۰ پروژه در ورزش کشور افتتاح شده است، گفت: این میزان ۱۰ درصد بیش‌تر از آن چیزی است که در هشت سال گذشته صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که اعتبارهای بخش ورزش و جوانان کشور در سال ۹۶ سه برابر سال ۹۲ است که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت محسوب می‌شود، افزود: استان مازندران با هزاران ورزشکار و جوانان علاقه‌مند، حدود ۴۲۰ مدال جهانی، آسیایی و المپیک کسب کرده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون