کد خبر: ۱۴۸۸۱
۱۹:۵۸ -۱۲ اسفند ۱۳۹۶

عباسی: اگر به لیگ یک سقوط کنیم دنیا به آخر نمی‌رسد و دوباره برمی‌گردیم

مالک باشگاه مشکی‌پوشان از تلاش بازیکنان این تیم مقابل صنعت‌نفت آبادان ابراز رضایت کرد.
ورزش و جوان- محمدرضا عباسی درباره دیدار دیروز (جمعه) تیم‌های صنعت‌ نفت آبادان و مشکی‌پوشان خراسان که با شکست سنگینِ ۴ بر یک تیم مشهدی همراه بود, اظهار داشت: فوتبال خوبی بود. صنعت نفت تیم قدرتمندی است و خیلی خوب فوتبال بازی می‌‌کرد، اما مشکل همیشگی ما در این بازی هم ادامه داشت و توپ‌های‌مان وارد دروازه حریف نشد. در کل از تلاش بچه‌ها در این بازی راضی هستم.

وی درباره اینکه با این شکست وضعیت برای تیم مشکی‌پوشان در جدول رده‌بندی خطرناک و احتمال اینکه مشکی‌پوشان مشهدی به لیگ دسته اول سقوط کنند بیشتر شده است, تصریح کرد: باقدرت برنامه‌های‌مان را ادامه می‌دهیم و امیدواریم با اضافه شدن سرمربی جدید, شرایط بهتری داشته باشیم. کارمان روی کاغذ بسیار سخت است، اما هنوز شانس داریم. ناامید نشده‌ایم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم. اگر سقوط هم کنیم دنیا به آخر نرسیده و دوباره تلاش می‌کنیم تا به لیگ برتر برگردیم. همان‌طور که قبلاً از لیگ دسته دو به لیگ برتر آمدیم, بازهم برمی‌گردیم. امید وجود دارد و زندگی ادامه خواهد داشت. ابتدا تلاش می‌کنیم که تیم سقوط نکند اما اگر هم افتاد تلاش می‌کنیم خیلی زود به لیگ برتر برگردیم. به‌ هرحال مسابقات است و باید دو تیم سقوط کنند. ما تلاش‌مان را می‌کنیم همان‌طور که تاکنون به اندازه خودمان تلاش کر‌ده‌ایم.

مالک باشگاه مشکی‌پوشان درباره معرفی سرمربی جدید این تیم خاطر نشان کرد: خودتان درنظر بگیرید الان مربیان خوب و کارآمد همه تیم دارند و سرکار هستند و مربی کاربلدی که بتواند در این شرایط به ما کمک کند بیرون نمانده است. برای همین مجبوریم فعلاً با صبر و تأمل ادامه دهیم تا مربی پیدا کنیم که هم در این پنج بازی باقی مانده به ما کمک کند و هم در فصل آینده، چه در لیگ برتر باشیم و چه در لیگ دسته اول. سرمربی آینده باید این اعتماد را به ما بدهد که اگر در لیگ ماندیم باید برای فصل بعد یک تیم خوب داشته باشیم و اگر هم افتادیم بتواند تیم را بلافاصله به لیگ برتر برگرداند.

عباسی درپاسخ به این سؤال که سرمربی جدید چه زمانی معرفی می‌شود, گفت: سعی می‌کنیم تا روز سه‌شنبه هفته آینده و قبل از آغاز تمرینات‌مان سرمربی جدید را انتخاب کنیم.

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون