کد خبر: ۱۴۸۵۸
۲۰:۲۴ -۱۱ اسفند ۱۳۹۶
سرمربی پدیده گفت: این برد از همه جهت برای ما و فوتبال مشهد ارزشمند بود.
ورزش و جوان-  محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: خوشحالم که پس از چند هفته فشار، به یک پیروزی سخت رسیدیم. این برد از جمیع جهات می‌تواند برای فوتبال مشهد ارزشمند باشد. با توجه به کسر امتیاز و هم‌امتیازی با سپیدرود این بازی حساس بود.

او افزود: ابتدا استرس داشتیم و نشد که سوار بر بازی شویم، اما در ادامه موفق شدیم با تیزهوشی معین عباسیان به گل برسیم. این پیروزی بار روانی زیادی را از روی ما برداشت و می‌توانیم در یک ماه آتی با آرامش بیشتری کار کنیم.

مهاجری گفت: خوشبختانه شکوهی نیز به عنوان رییس هیات‌مدیره به ما اضافه شده و می‌توانیم با بهبود شرایط به بهترین شکل ممکن پنج برد خوب تا پایان فصل به دست بیاوریم. استرس بازیکنانم زیاد بود اما رفته‌رفته بهتر می‌شویم.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: حسین مهربان و سینا زامهران را به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی با ذوب‌آهن در اختیار نداشتیم. از عملکرد دفاع راست خود در بازی قبل هم راضی نبودیم اما جز این سه تغییر الباقی بازیکنان با تفکری که داشتیم روانه میدان شدند.

وی درباره داوری گفت: با این همه فشار خوشحالیم که بردیم‌.‌ یک پنالتی واضح در نیمه نخست برای پدیده گرفته‌نشد با اینکه داور زاویه خوبی نسبت به صحنه داشت.

مهاجری در رابطه با اظهارات امامی‌فر درباره داور چهارم که خراسانی بود، گفت: اتفاقا فکر می‌کنم ایشان خیلی مهمان‌نواز بود و اکثر دقایق به ما تذکر می‌داد نه حریف. به جز این مگر داور چهارم چه کاری می‌تواند بکند؟

سرمربی پدیده درباره مسائل انگیزشی بازیکنانش گفت: این برد شش امتیازی بود و خیلی به ما کمک کرد. هنوز خطر سقوط ما را تهدید می‌کند، امیدوارم فقط در این بازه زمانی باقیمانده، دیگر نگران مسائل مختلفی مثل کسر شش امتیاز بابت ایگور پراهیچ، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و... نباشیم. بازیکن توقع دارد تعهداتی که به وی داده شده، انجام گیرد. اگر سال پیش کارهای مربوط به ایگور انجام می‌شد، با ۲۰۰ میلیون کار تمام بود.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون